اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

برای تصاحب هر 2 جام فوتسال برنامه داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به اینکه به عنوان چهارمی امسال قانع نخواهیم شد، گفت: برای کسب هر دو جام فوتسال در سال آینده برنامه داریم.

برای تصاحب هر 2 جام فوتسال برنامه داریم

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز امسال نماینده شایسته‌ای برای آذربایجان بود و کسب عنوان چهارمی، مقامی ارزشمند برای  فوتسال تبریز است، اما به این عنوان قانع نشده و سال آینده برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فوتسال برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با ابراز رضایت از نتایج دور برگشت تیم دبیری تصریح کرد: در دور برگشت تیم دبیری نتایج خوبی را کسب کرده که می‌توان به شکست تیم صبای قم اشاره کرد، اما فشردگی رقابت‌های سه هفته پایانی که فشار بیشتری را روی تیم ما در برداشت، با افت نتایج در بازی‌های آخر همراه شد.

دبیری از حفظ اسکلت تیم فعلی دبیری خبر داد و افزود: با افزودن چند بازیکن موثر به تقویت این تیم کمک خواهیم کرد و باید این نکته را ذکر کنم که ترکیب اصلی و شالوده تیم از بازیکنان جوان و بومی شکل خواهد یافت.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در مورد مذاکره این باشگاه با وحید شمسایی گفت: لیگ برتر فوتسال کشور در اواخر نیم اول سال آینده آغاز خواهد شد و حضور احتمالی شمسایی در باشگاه چینی یک ماهه بوده و با برنامه لیگ فوتسال ایران تداخلی ندارد و مذاکرات ما با وحید شمسایی برای پیوستن به تیم دبیری هنوز ادامه دارد.

تیم فوتسال دبیری تبریز با کسب 37 امتیاز عنوان چهارم لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرد.

این عنوان به همراه چهارمی پتروشیمی تبریز در سال 88 بالاترین مقام کسب کرده فوتسال تبریز در لیگ برتر است.

دبیری تبریز نخستین باشگاه تبریزی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور است.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول