اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 و 25 اسفند ماه

رقابت‌های فوتسال بین‌المللی در الوند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رقابت‌های چهار جانبه فوتسال بین‌المللی شهدای صنعت الوند روزهای 24 و 25 اسفند ماه در شهر الوند قزوین برگزار می‌شود‌.

رقابت‌های فوتسال بین‌المللی در الوند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌های چهار ‌جانبه که در سالن ورزشی یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد‌، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان‌، دبیری تبریز‌، تیم پاسکال آذربایجان غربی و تیم منتخب فوتسال قزوین حضور خواهند داشت‌.

به هر حال با توجه به اینکه فوتسال قزوین در کشور از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، برپایی این رقابت‌ها می‌تواند یک بار دیگر ظرفیت‌های بالای این رشته ورزشی در قزوین را زنده کند‌.

البته حضور تیم خارجی پاسکال آذربایجان غربی هم در مسابقات فوتسال جام شهدای صنعت الوند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و البته این نکته را هم دبیر هیئت فوتبال قزوین تأیید کرده و گفت: در صورت عدم شرکت این تیم خارجی، احتمال دارد تیم ستارگان ایران ‌با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش فوتسال و فوتبال سال‌های دور و نزدیک کشور در این مسابقات جایگزین‌ این تیم آذربایجانی شوند.

بدون شک برگزاری رقابت‌های فوتسال بین‌المللی شهدای الوند پس از چند سال دوری تیم‌های قزوینی از رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند مرهمی باشد تا فوتسال دوستان قزوینی یک بار دیگر شوق و ذوق خود را در این مسابقات نشان دهند‌.

فوتسال قزوین در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده است تا جایگاه خود را دوباره در فوتسال کشور زنده کند و به روزهای اوج خود بازگردد تا حداقل یک نماینده در کوران رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد.

اگر چه تیم فوتسال هیئت قزوین در دو سال اخیر نشان داد که می‌تواند روزهای اوج فوتسال قزوین را دوباره زنده کند، اما این تیم با بدشانسی نتوانست جواز حضور در دیدارهای مرحله پلی‌آف را کسب کند تا وداعی تلخ با رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد‌.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین سال گذشته در آخرین دیدار مرحله مقدماتی در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم شهرداری تبریز شد تا با قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده‌بندی شانس حضور در دیدارهای پلی‌آف را از دست بدهد‌.

اما بازیکنان این تیم در سال جاری با هدایت محمود عبداللهی سرمربی پیشین فوتسال پوشینه‌ بافت عملکرد درخشانی را علی‌رغم مشکلات شدید مالی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند در جریان دور مقدماتی با 22 امتیاز راهی دیدار پلی‌آف شوند‌.

اگر چه تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در مجموع دو دیدار رفت و برگشت خود در مرحله پلی‌آف با نتیجه هفت بر سه بازی را به تیم گیتی‌پسند اصفهان واگذار کرد، اما از حق نباید گذشت که فوتسالیست‌های قزوینی در دو دیدار پیش روی خود با نماینده اصفهان و در مجموع بازی‌های خود در دور مقدماتی رقابت‌های لیگ فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول