اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی:

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشور فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی که همواره در دوره‌های قبل به نوعی پای ثابت حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان بوده است، تمرینات خود را به همراه دیگر ملی پوشان از هفتم فروردین ماه سال آینده پیگیری می‌کند.

حضور اعتدادی به طور حتم نشان از شایستگی‌های بالای این بانوی فوتسالیست قزوینی دارد، به طوری که وی با بازی‌های درخشان خود توانسته است نظر مساعد شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان را جلب کند.

اعتدادی در طول این سال‌ها به خوبی توانسته است جای پای خود را در تیم ملی فوتسال کشورمان به خوبی باز کند و در دیدارها و تورنمنت‌های مختلف بارها توانسته است برای تیم ملی کشورمان گلزنی کند و خود را به عنوان یک مهاجم قدرتمند در تیم ملی فوتسال کشورمان مطرح نماید.

تیم ملی فوتسال بانوان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی سال آینده آماده می‌کند به طور حتم می‌تواند روی توانایی‌ها و تکنیک بالای اعتدادی و شم گلزنی وی حساب ویژه‌ای باز کند که البته به طور حتم دور از انتظار نیست که سرمربی تیم ملی فوتسال به بازی‌های درخشان این بانوی فوتسالیست قزوینی بسیار امیدوار باشد.

نکته قابل توجه اعتدادی استفاده مناسب از موقعیت‌های به دست آمده در طول بازی است به نحوی که این مهاجم شایسته فوتسال به همراه تیم فوتسال بانوان حجاب قزوین که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر با نام کاسپین به میدان رفته است، دو بار متوالی موفق شد عنوان بهترین گلزن فوتسال لیگ برتر بانوان را از آن خود کند.

به هر حال با توجه به اینکه فوتسال مردان قزوین یکی از رشته‌های پر طرفدار در کشور است، بانوان فوتسالیست قزوین نیز، از این قاعده دور نمانده و در طول سالیان اخیر نه تنها پا به پای مردان جلو آمده‌اند، بلکه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، ثابت کرده‌اند که همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و البته این امر را کسب مقام‌های دومی و سومی بانوان فوتسالیست قزوینی در رقابت‌های لیگ بانوان به خوبی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/77004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول