اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد/

معجزه ورزش به داد فوتسال اصفهان رسید

با وجود اینکه سال 91 با انحلال دو تیم لیگ برتری فوتسال اصفهان همراه بود، اما با قهرمانی گیتی‌پسند و صعود گیتی‌پسند نوین به لیگ برتر این امیدواری وجود دارد که در سال 92 فوتسال اصفهان دوباره اوج بگیرد.

معجزه ورزش به داد فوتسال اصفهان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ دو فصل قبل فوتسال رخ داد و انگ تبانی به ورزش اصفهان چسبید، موجب شد تا در سال 91 حساسیت زیادی روی فوتسال وجود داشته باشد.

با این حال در اسفندماه اتفاقات خاطره انگیزی برای فوتسال اصفهان رخ داد تا در مجموع این رشته نمره قبولی گرفته و امیدواری زیادی برای سال آینده به وجود بیاید.

* دومین قهرمانی اصفهانی‌ها در آسیا

تیم گیتی‌پسند که پس از محرز شدن تبانی ناچار شد به عنوان دومی لیگ دو فصل قبل قناعت کند، به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرد.

به‌واسطه حاشیه‌هایی که برای حضور تیم گیتی‌پسند در این مسابقات رخ داده بود، نتیجه گیری این تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در نهایت نیز نماینده اصفهان موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرده تا برای دومین بار قهرمانی این جام به یک تیم اصفهانی تعلق پیدا کند.

* اتفاقی شبیه معجزه

پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا این انتظار وجود داشت که گیتی‌پسند در لیگ برتر نیز با قدرت قهرمان شود، اما در طول مسابقات لیگ اتفاقات دیگری رقم خورد.

در این فصل تیم صبای قم مدعی اصلی قهرمانی بود و نماینده اصفهان نیز در تعقیب وی حرکت می‌کرد تا اینکه در هفته پایانی گیتی‌پسند توانست به‌طور معجزه آسایی به قهرمانی دست پیدا کند تا یکی از خاطرات خوب اصفهانی‌ها در سال کهنه رقم بخورد.

*صعود یک تیم اصفهانی به لیگ برتر

یکی از اتفاقات شاخص سال 91 ورزش اصفهان را می‌توان حضور سه تیم بومی فوتسال در لیگ دسته عنوان کرد که به صعود یکی از این سه تیم منتج شد.

گیتی‌پسند نوین، نیک اندیش و افزون پلاست سه تیمی بودند که در مسابقات لیگ دسته یک حضور پیدا کردند و در این میان دو تیم گیتی‌پسند نوین و نیک اندیش با تکیه بر بازیکنان و کادر فنی بومی توانستند به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته یک راه پیدا کنند.

در این مرحله تیم گیتی‌پسند نوین توانست با شکست حریفش به لیگ برتر راه پیدا کند اما تیم نیک اندیش در گام آخر کم آورد و نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

با توجه به صعود گیتی پسند نوین، در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور دو نماینده اصفهان قطعی است اما به گفته مدیران باشگاه گیتی پسند تیم دوم این باشگاه با حمایت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گیتی پسند در لیگ شرکت می‌کند.

*انحلال ماهان و فیروز صفه اتفاق تلخ فوتسالی

انحلال دو تیم ماهان و فیروز صفه از اتفاقات ناخوشایند ورزش اصفهان در سال 91 بود که موجب شد هیجان فوتسال باشگاهی در اصفهان به نحو زیادی تحت‌الشعاع این مسئله قرار گیرد.

باشگاه ماهان در اعتراض به ساختار فوتسال کشور و در اصل در مخالفت با رئیس سابق کمیته فوتسال دو تیم خود را منحل کرد اما به نظر می‌رسد با توجه به کنار رفتن ترابیان، این باشگاه قصد تیم داری دوباره در فوتسال را داشته باشد، هر چند که هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

به گزارش فارس، انتظار می‌رود در سال جدید فوتسال اصفهان روزهای خوشی را پیش رو داشته باشد که قهرمانی دوباره گیتی پسند در آسیا شاخص‌ترین اتفاق پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/63006/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول