اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسالیست قمی در تورنمنت چهار جانبه روسیه درخشید

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی در نخستین دیدار تیم ملی کشورمان درخشید و توانست برای تیم ملی در مسابقات تورنمنت چهار جانبه روسیه گلزنی کند.

فوتسالیست قمی در تورنمنت چهار جانبه روسیه درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان صبا و آقای گل لیگ چهاردهمین دوره رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور که با انتخاب کادر فنی با تیم ملی فوتسال به روسیه سفر کرد.

در حالی که سفر ملی‌پوشان فوتسال کشورمان برای انجام بازی‌‌های دوستانه در تورنمنت چهار جانبه روسیه روز جمعه انجام شد، تیم ملی فوتسال در نخستین بازی با روسیه به تساوی دو بر دو رسید که زننده یکی از گل‌‌های تیم کشورمان علی اصغر حسن‌زاده بود و گل دیگر را سید علی کیایی بازیکن تیم منصوری قرچک برای تیم ملی به ثمر رساند.

علی اصغر حسن‌زاده امسال در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور بهترین گلزن تیم فوتسال صبای قم بود که توانست به تنهایی 29 گل برای تیمش به ثمر برساند و بیشترین نقش را در نایب قهرمانی فوتسالیست‌‌های صبای قم صبای قم در لیگ چهاردهم داشته باشد.

رئیس کمیته‌ فوتسال نیز با تیم ملی به روسیه رفته تا از نزدیک شاهد عملکرد خسوس باشد و مربی اسپانیایی تیم ملی که به صورت موقتی هدایت این تیم را بر عهده دارد، چنانچه بتواند نتیجه‌ مورد انتظار کمیته‌ فوتسال را کسب کند، در سمتش ابقا خواهد شد.

این در حالی است که تیم ملی امید کشورمان نیز به سرمربیگری محمد رضا حیدریان در این سفر حضور دارد و این تیم نیز دو دیدار با تیم ملی امید روسیه انجام می‌دهد در حالی که دو بازیکن از تیم فوتسال صبای قم در این تیم بازی می‌کنند.

علیرضا وفایی دومین گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور و ابوالقاسم اروجی دیگر بازیکن صبای قم در ترکیب تیم ملی فوتسال امید کشورمان هستند که راهی روسیه شده‌اند و ملی پوشان فوتسال امید کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم ملی امید روسیه شدند.

مسابقات چهار جانبه فوتسال در کشور روسیه در حالی با جدال تیم‌‌های ملی امید و بزرگسالان کشورمان برابر رقبای روسی خود برگزار می‌شود که تیم ملی بزرگسالان فوتسال ایران خود را برای مسابقات فوتسال مردان قهرمانی آسیا و تیم ملی امید خود را برای بازی‌‌های فوتسال قهرمانی رقابت‌‌های داخل سالن آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول