اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

سومین پیروزی تیم فوتسال علیصدر را به همدانی‌ها تقدیم می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) موفق به شکست تیم شاهین لردگان شدیم که این پیروزی را به همدانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

سومین پیروزی تیم فوتسال علیصدر را به همدانی‌ها تقدیم می‌کنیم

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد علیصدر برابر شاهین لردگان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم شاهین لردگان هفته گذشته با نتیجه سنگین 12 بر یک برابر برنای خوزستان شکست خورده بود این هفته در خانه برابر ما برای جبران شکست به میدان آمده بود تا از حیثیت خود دفاع کند.

وی افزود: بازی سنگین و درگیرانه‌ای را انجام دادیم و برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم باید این تیم را شکست می‌دادیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان درباره گل‌های این دیدار بیان کرد: گل‌های ما توسط حمید نجاتی در دقیقه 12 و امید بهرامی در دقیقه 29 به ثمر رسید که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ما خاتمه یافت.

وی با اشاره به بازی هفته آینده علیصدر ابراز کرد: در هفته چهارم مسابقات در همدان باید به مصاف تیم قدرتمند برنای خوزستان برویم که این تیم یکی از جدی‌ترین رقبای ما در کورس قهرمانی در لیگ دسته اول است.

رضاییان با بیان اینکه در این فصل ظرفیت صعود به لیگ دسته اول را داریم، گفت: در این فصل با وسواس خاصی تیم را جمع کرده‌ و تمام امکانات را در راستای صعود این تیم به لیگ دسته اول را بسیج کرده‌ام.

وی ادامه داد: علیصدر در این فصل از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی سود می‌برد و ابزار قهرمانی برای این تیم مهیا شده است.

رضاییان با بیان اینکه علیصدر با انجام هر بازی به آمادگی بیشتری می‌رسد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: مطمئناً قدرت واقعی علیصدر در هفته‌های آینده بیشتر خواهد شد و هواداران علیصدر واقعی را خواهند دید.

تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در هفته سوم لیگ دسته دوم (گروه جنوب) در یک بازی بیرون خانه با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود شاهین لردگان گذر کند و سومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ دسته دوم کسب کند.

علیصدر هم‌اکنون با نه امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب) در تاریخ 23 فروردین 92 باید در یک دیدار خانگی در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف برنا خوزستان برود این بازی در ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول