اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 18 تیم رخ داد

برگزاری نخستین دوره جام فوتسال دهیاری‌های بخش مرکزی همدان

خبرگزاری فارس: با حضور هجده تیم فوتسال نخستین دوره جام دهیاری‌های بخش مرکزی همدان برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره جام فوتسال دهیاری‌های بخش مرکزی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین دوره جام فوتسال دهیاری‌های بخش مرکزی همدان با حضور 18 تیم از روستاهای همدان در چهار گروه برگزار شد.

این مسابقات در سه گروه چهار تیمی و یک گروه شش تیمی برگزار شد که در پایان مرحله مقدماتی در رشته فوتسال هشت تیم به یک چهارم نهایی صعود کردند که به صورت ضربدری این تیم‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند

در نهایت چهار تیم روستای آبشینه، علی‌آباد، برفجین و سنگستان به نیمه نهایی صعود کردند.

در مسابقات نیمه‌نهایی تیم علی آباد با عبور از سد سنگستان در پنالتی و آبشینه با شکست برفجین به فینال رسیدند، مسابقات مقدماتی و نیمه‌نهایی در سالن روستای علی‌آباد برگزار شد.

مسابقه فینال و رده بندی در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد که ابتدا تیم‌های سنگستان و برفجین برای معلوم کردن تیم سوم و چهارم به مصاف هم رفتند که سنگستان موفق شد چهار بر یک از سد برفجین عبور کند و به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کند که این تیم تنها تیم بدون شکست در این مسابقات بود.

بعد از برگزاری این مسابقه تیم‌های علی‌آباد و آبشینه برای مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال به میدان رفتند که تیم روستای آبشینه موفق شد با نتیجه هفت بر سه تیم علی‌آباد را درهم بکوبد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در جریان برگزاری این مسابقات با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کمی از آن صورت گرفته بود، اما هواداران زیادی از این بازی‌ها استقبال کردند.

در این مسابقات امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمد عیوقیان ریاست هیئت فوتبال همدان، محمدعلی محمدی معاون عمرانی فرماندار و دهیارهای روستاها حضور داشتند.

نخستین دوره جام دهیاری‌های همدان در سه رشته کشتی، دو و میدانی و فوتسال برگزار شد.

برگزاری این مسابقات باعث شور و نشاط و گسترش ورزش در روستاهای بخش مرکزی شهرستان همدان شد و به عنوان نخستین دوره این مسابقات نمره قابل قبولی گرفت تنها مشکل این جام عدم اطلاع‌رسانی به نمایندگان ورزشی رسانه‌ها بود و خبرگزاری فارس تنها رسانه حاضر در اختتامیه این مسابقات بود.

محمدعلی محمدی، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری همدان با اهدای لوح به بازیکنان تیم‌ها و اعطای جوایزی از آنان تشکر و قدردانی کرد.

در پایان به تیم قهرمان روستای آبشینه 500 هزار تومان، تیم دوم روستای علی‌آباد 350 هزار تومان و سنگستان 200 هزار تومان اهدا شد.

انتهای پیام/‌89018/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول