اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات

برترین‌های فوتسال دانش‌آموزی شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‏آموز شاهرود با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

برترین‌های فوتسال دانش‌آموزی شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی شاهرود ظهر امروز در آیین پایان کار این رقابت‏ها بیان کرد: این مسابقات با هدف ارتقای روحیه نشاط و تعالی بسیجیان برگزار می‌شود.

مسعود بخشی اظهار داشت: این مسابقات ششمین سال خود را سپری می‌کند و استقبال دانش‏آموزان از این رقابت‏ها بسیار بالاست.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، 20 تیم فوتسال متشکل از اعضای حلقه‌های صالحین واحدهای مقاومت بسیج مدارس در دو مقطع پوینده و پیشگام به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی شاهرود خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت دو هفته در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه «مالک اشتر» اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بازی فینال در رده پوینده مقطع راهنمایی، تیم واحد اخلاص یک بر صفر تیم واحد شهید وکیلیان را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان شد.

بخشی افزود: در رده پیشگام مقطع دبیرستان نیز در بازی فینال، تیم واحد بسیج شاهد یک بر صفر تیم واحد امام خمینی(ره) را مغلوب کرد و برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مسئول تربیت بدنی بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان داشت: در پایان این مسابقات، کاپ قهرمانی با حضور مسئولان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش شاهرود به تیم‌های قهرمان اهدا و هدایا و لوح قهرمانی به تیم‌های اول و دوم این مسابقات اعطا شد.

بخشی افزود: تلاش ما بر این است که ورزش که یکی از ارکان سلامت روح و جسم و مورد تاکید مقام عظمای ولایت است، را در واحدهای مقاومت بسیج گسترش دهیم و این برنامه‌ها در این جهت است.

انتهای پیام/2249/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول