اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

حضور 4 فوتسالیست افتخارآفرین ورزش قم در میادین بین‌المللی

رئیس هیئت فوتبال استان قم از حضور چهار فوتسالیست در بین افتخارآفرینان ورزش قم در میادین برون مرزی در سال 1391 خبر داد.

حضور 4 فوتسالیست افتخارآفرین ورزش قم در میادین بین‌المللی

کریم بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برگزاری مراسم با شکوهی با عنوان آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش قم در میادین برون مرزی سال 1391 قطعا موجب افزایش انگیزه دیگر قهرمانان و ورزشکاران برای کسب عزت و افتخار برای ورزش قم در میادین آتی می‌شود و یک کار پسندیده به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور فوتسالی‌ها در جمع برترین‌های ورزش قم چشمگیر بود اضافه کرد: در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش قم از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال 91 از چهار نماینده این هیئت تقدیر شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: فوتسال در قم یک ورزش پرطرفدار است و در سال‌های اخیر برگزاری مسابقات لیگ در سطوح سنی و دسته‌های مختلف موجب شده است تا قم در فوتسال به رشد و پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته دست یابد.

وی یادآور شد: این پیشرفت فوتسال سبب شده است تا قم به عنوان یکی از استان‌های سازنده و سرآمد در فوتسال کشور مطرح شود و بازیکنانی جوان و آینده‌دار از فوتسال قم هم‌اکنون عضو تیم‌های ملی کشورمان هستند.

بهرامی با اشاره به چهار فوتسالیستی که بین برترین‌های ورزش قم در میادین برون مرزی سال جاری حضور داشتند خاطرنشان کرد: علی‌اصغر حسن‌زاده، محسن شنوفی، محمد دهقان و محسن پورابراهیم در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم در سال 91 با حضور استاندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: در این مراسم از محسن پورابراهیم، محسن شنوفی، محمد دهقان به سبب همراهی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا و توفیق در کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن مدال طلای این رقابت‌ها تجلیل شد.

وی تصریح کرد: علی‌اصغر حسن‌زاده چهره مطرحی است که کمتر کسی ممکن است وی را نشناسد، این چهره ارزشمند در پنجمین سال عضویت خود در تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در سال 91 موفق به کسب عنوان سوم آسیا شد و مدال برنز بر گردن آویخت و موجب کسب افتخار برای ورزش قم شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: هم‌اکنون چهره‌های ارزنده‌ای همچون علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی نیز در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان حضور دارند و ان‌شاءالله در سال 1392 شاهد افتخارآفرینی این بازیکنان در کنار حسن‌زاده و سایر فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های توانمند قمی خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول