اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

تیم فوتسال علیصدر به مصاف میلاد نور مرکزی می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور گروه شمال تیم فوتسال علیصدر همدان امروز ساعت 16 به مصاف میلاد نور مرکزی می‌رود.

تیم فوتسال علیصدر به مصاف میلاد نور مرکزی می‌رود

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد هفته گذشته این تیم در لرستان اظهار داشت: تیم علیصدر نماینده استان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور موفق شد در یک بازی خوب تیم با انگیزه اشترانکوه ازنا لرستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

وی افزود: این مسابقه در ساعت 16 مورخ 18 اسفند 91 در سالن کارگران ازنا برگزار شد و گل‌های این بازی در دقایق 4 ،17 و 35 توسط آقایان امین وکیلی‌مراد ، امید بهرامی و وحید شانه‌ای به ثمر رسید.

مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه در این فصل ظرفیت صعود به لیگ دسته اول را داریم، گفت: در این فصل با وسواس خاصی تیم را جمع کرده‌ام و تمام امکانات را در راستای صعود این تیم به لیگ دسته اول را بسیج کرده‌ام.

وی ادامه داد: علیصدر در این فصل از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی سود می‌برد.

رضاییان درباره بازی این هفته برابر میلاد نور مرکزی بیان کرد: این تیم هفته گذشته مقابل تیم برنای خوزستان شکست خورده است و قطعاً برای جبران شکست هفته گذشته به همدان سفر کرده است.

وی تأکید کرد: قطعاً ما در بازی‌های خانگی در همدان محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم با کسب سه امتیاز کامل بازی در پایان سال عیدی خوبی را به مردم همدان تقدیم کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان با دعوت از مردم همدان برای بازی‌های خانگی علیصدر بیان کرد: قطعاً حضور هواداران در بازی‌های خانگی بسیار برای مؤثر خواهد بود و تیم حریف را تحت فشار قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام بازی‌های خانگی علیصدر در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علیصدر همدان در بازی هفته اول که در شهرستان ازنا برگزار شد توانست تیم اشترانکوه ازنا را مغلوب و نخستین سه امتیاز مسابقات را کسب کرده و با روحیه مضاعف به دیدار میلاد نور اراک برود.

این بازی امروز در ساعت 16 و در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول