اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 7 گل

تیم فوتسال بانوان نفت آبادان مغلوب پرسپولیس تهران شد

از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، یک دیدار در تهران برگزار شد که طی آن پرسپولیس موفق شد نفت آبادان را با هفت گل از پیش روی بردارد.

تیم فوتسال بانوان نفت آبادان مغلوب پرسپولیس تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور یک دیدار در تهران برگزار شد که در این مصاف صنعت نفت آبادان با هفت گل مغلوب میزبان خود پرسپولیس شد.

این دیدار که اولین دیدار لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری و دومین هفته از دور برگشت این مسابقات محسوب می‌شود تیم صنعت نفت در حالی که تا اواسط نیمه دوم با حساب پنج بر دو از میزبان خود پیش بود در نهایت پنج گل دیگر دریافت کرد و بازنده این دیدار شد.

گل‌های زردپوشان آبادانی را در این دیدار بهاره رستم‌پور، نسیمه غلامی "دوگل" و سهیلا ململی "دو گل" به ثمر رساندند.

در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم صنعت نفت آبادان با این شکست 30 امتیازی باقی ماند و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، همچنین پرسپولیس با این پیروزی 36 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول تقریبا دست نیافتی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در تهران مهمان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با حساب هفت بر پنج به سود قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید.

انتهای پیام/72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول