اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

حضور حداکثری ملت در انتخابات مصداق حماسه سیاسی است

امام جمعه بشرویه حضور حداکثری ملت در انتخابات را مصداق حماسه سیاسی دانست و گفت: این حضور مردم سبب ارتقای امنیت و اقتدار ملی و ناکامی دشمنان می‌شود.

حضور حداکثری ملت در انتخابات مصداق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور و شرایط جهانی و با نگاه عمیق و ژرف خود با نامگذاری هر سال خط مشی و مسیر روشنی را برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور و مردم تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: سیاست مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به خاطر این است که چند مسئله مهم را در پیش رو داریم.

 

مهم‌ترین حماسه سیاسی کشور انتخابات است

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه مهم‌ترین حماسه سیاسی کشور در سال جدید انتخابات ریاست جمهوری و شورارهای اسلامی شهر و روستا است، تصریح کرد: از پیام نوروزی مقام معظم رهبری چنین برداشت می‌شود که مردم باید آمادگی برای مواجهه با توطئه‌های احتمالی دشمن از قبیل توطئه‌های سیاسی و اقصادی را داشته باشند و با ایجاد وحدت و انسجام در جامعه توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند.

 شمس‌الدین افزود: حماسه سیاسی به معنای حماسه حضور حداکثری و گسترده ملت ایران در انتخابات است و حضور حماسی سبب ارتقای امنیت و اقتدار ملی و ناکامی دشمنان انقلاب و نظام می‌شود. 

وی با اشاره به اوج تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ایران در سال گذشته یادآور شد: دشمنان نظام با بسیج کردن سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های بزرگ تجاری اروپایی و غربی برای محک زدن ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام، انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه، تحریم‌های اقتصادی را تشدید کردند تا حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کم‌رنگ کنند.

 امام جمعه بشرویه عنوان کرد: اما ملت ایران با وجود این تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر میثاق مجدد خود را با نظام به نمایش گذاشت. 

شمس‌الدین از مشکلات عمده کشور به تک محوری بودن اقتصاد بر پایه نفت یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود بر کاهش وابستگی به بودجه نفت در بودجه امسال تاکید کردند تا با تولید محصولات غیرنفتی و حرکت هر چه بیشتر به سمت عدم اتکا به نفت بتوانیم با کشورهای دنیا رقابت کنیم.

 وی تاکید کرد: توطئه دشمنان خارجی و داخلی و کج اندیشان قدرت‌طلب این است تا با ایجاد انحراف و تفرقه‌افکنی حاکمیت اسلامی را ناتوان و ناکارآمد در اداره جامعه نشان دهند که مردم باید با پرهیز از افراط و تفریط‌ ماهیت بعضی از گروه‌های منحرف را تشخیص دهند.

 امام جمعه بشرویه تصریح کرد: حماسه اقتصادی نیز به معنای این است تا دولت با استفاده از منابع داخلی و تکیه بر تولیدات داخل و کشف معادن و ایجاد اشتغال برای تحقق منویات مقام معهظم رهبری در نامگذاری امسال جامه عمل بپوشند.

 شمس‌الدین با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) در باب ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اذعان داشت: رئیس جمهور آینده کشور باید مزایا و نکات مثبت دولت فعلی را داشته باشد و با رصد کردن نقاط ضعف آن برای برقراری عدالت در بین آحاد جامعه تلاش کند.

 انتهای پیام/69006/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول