اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

افراد تاثیرگذار به صحنه انتخابات شوراها وارد شوند

امام جمعه بافت گفت: افرادی که می‌دانند در انتخابات شوراها می‌توانند مفید و تاثیرگذار باشند، حتما به صحنه آیند تا بتوانیم کشوری آبادتر داشته باشیم.

افراد تاثیرگذار به صحنه انتخابات شوراها وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که برای نخستین بار در امامزاده شهر سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: در مورد احترام به اهل بیت (ع) روایات بسیاری آمده است که ما باید از این روایات عمل کنیم.

وی افزود: در آیه 110 سوره کهف خطاب به پیامبر اکرم (ص) آمده است «بگو به مردم من هیچ برتری نسبت به شما ندارم به غیر از اینکه بر من وحی نازل می‌شود»، این ملاک و معیاری است که به گفته پیامبر اعظم (ص) اگر از قرآن فقط همین یک آیه نازل می‌شد، برای هدایت بشر کافی بوده است، پس فقط معیار تفاوت انسان‌ها با یکدیگر تقوای آنها است.

ابراهیمی بیان کرد: تمام مخلوقات خداوند عالم به نوعی با هم در ارتباط و مرتبط هستند و این امر بر این دلالت دارد که خداوند و مالک تمام جهان یکی است.

وی با نقل داستانی از زمان پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: اگر ما برای خدا کار کنیم، برای خدا حج برویم، برای خدا عمل صالح انجام دهیم و برای خدا نفس بکشیم، سعادتمند دنیا و آخرت می‌شویم.

ابراهیمی با بیان اینکه امامزادگان بر گردن ما حق دارند، خاطر نشان کرد: هر کس ذریه فاطمه زهرا (س) را زیارت کند، مانند آن است که امیرالمؤمنین (ع) و فاطمه زهرا (س) را زیارت کرده است.

وی افزود: 20 فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران است،‌ که در این رابطه امام خمینی (ره) فرمودند «بهترین کار آمریکاییان قطع رابطه با ایران بوده است» که برای ما سراسر خیر و برکت بوده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر ما با آمریکا رابطه داشتیم، شاید مانند عربستان می‌شدیم، نه آزادی داشتیم، نه زنان می‌توانستند رأی دهند، نه انتخاباتی داشتیم و ... عربستانی که با آمریکا متحد است یک خاندان منحوس بر آن حکومت می‌کند و حکومتشان موروثی است.

وی گفت: کسانی که می‌دانند در انتخابات شوراها می‌توانند مفید باشند، حتما به صحنه آیند تا بتوانیم کشوری آبادتر درست کنیم و تمام اقشار باید در انتخابات شرکت کرده و مشتی محکم‌تر از پیش بر دهان دشمن بکوبند.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول