اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

انتخابات مظهر حماسه و آبروی نظام است/باید در انتخاب کاندیدای اصلح دقت شود

امام جمعه کهنوج با بیان اینکه انتخابات مظهر حماسه و آبروی نظام است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید در مورد انتخاب فرد اصلح دقت کرد.

انتخابات مظهر حماسه و آبروی نظام است/باید در انتخاب کاندیدای اصلح دقت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توجه به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به عنوان هشتمین کشور دارای چرخه سوخت هسته‌ای در جهان مطرح است و از این دانش در راستای اهداف صلح‌‌آمیز طبق قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی اتمی بهره می‌برد.

وی در زمینه مذاکرات 1+5 در آلماتی افزود: این مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که حریف پس از نشست نخست آلماتی تبلیغات گسترده‌ای به راه انداخت که امتیازات ویژه‌ای به جمهوری اسلامی ایران داده است.

افشارمنش تصریح کرد: در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند «غربی‌ها کار مهمی انجام نداده‌اند که از آن تعبیر به دادن امتیاز شود، بلکه به برخی از حقوق ملت ایران اعتراف کوچکی کردند».

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حماسه و آبروی نظام است، ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و حضور هر ملتی در عرصه انتخابات نشان از زنده بودن و آگاهی آن ملت است.

افشارمنش عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خود آن‌ها بخواهند»، بنابراین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید در مورد انتخاب فرد اصلح دقت کرد.

امام جمعه کهنوج گفت: این حضور دستاوردهایی از جمله افزایش محبوبیت نظام جمهوری اسلامی، کارآمدی نظام، تقویت اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران، ایجاد یأس و سرخوردگی در اردوگاه دشمن و افزایش قدرت تصمیم‌گیری مسئولان را دارد.

انتهای پیام/2655/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول