اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه مطرح کرد

خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حضور در انتخابات نشان دهنده تقوای ملت است، گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود.

خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید محمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال جدید را به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‌گذاری کرده که به دلیل سعی و تلاش بیشتر در امر سیاست و امر اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه سه انتخابات مهم در کشور طی سال‌ جاری در پیش رو است، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دو استان و از جمله آذربایجان غربی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین رویدادهای امسال است که با حضور حداکثری مردم آگاه در پای صندوق‌های رأی، فتنه‌های دشمنان به یأس تبدیل می‌شود.

وی گفت: ازدواج و تشکیل خانواده از نظر اسلام دارای اهمیت بسیار زیادی است، خداوندی که انسان‌ها را به رنگ‌ها، قومیت‌ها، زبان‌ها و ویژگی‌های متفاوت بسیار خلق کرده هیچ‌گونه فرقی میان افراد قائل نشده است و تنها دلیل تمایز و برتری افراد با یکدیگر در میزان تقوا و ایمان آن‌هاست.

حجت‌الاسلام فخری با اشاره به ایام شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) که از 13 جمادی‌الاول تا سه جمادی‌الثانی است، ادامه داد: شأن نزول سوره کوثر به حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره دارد و خداوند در این سوره حضرت زهرا (س) را ادامه دهنده ذریه نبی اکرم (ص) اعلام کرده است زیرا دشمنان پیامبر را مقطوع‌النسل می‌خواندند.

خطیب جمعه ارومیه با بیان اینکه حرمت ایام فاطمیه توسط عزاداران و مردم باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: مردم با همکاری دستگاه‌های مدیریتی و دولتی در حفظ حرمت ایام شهادت بانوی بزرگوار اسلام تلاش کنند چرا که فاطمیه محرمی دیگر است.

انتهای پیام/61012/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول