اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات جام شهید برونسی

‌‌رقابت‌های فوتسال‌ کارگری ‌کوهبنان پایان یافت‌

خبرگزاری فارس: ‌‌رقابت‌های فوتسال‌ کارگری ‌جام شهید برونسی‌ شهرستان کوهبنان پایان یافت.

‌‌رقابت‌های فوتسال‌ کارگری ‌کوهبنان پایان یافت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، نخستین دوره بازی‌های جام کارگری یادمان شهید برونسی ظهر امروز با حضور مقامات استانی، شهرستانی و ورزشکاران ‌با قهرمانی تیم معدن هشونی به پایان رسید.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم از واحدهای کارگری شهرستان به صورت دوره‌ای برگزار شد.

محمد بساره‌ هدف از برگزاری این دوره از بازی‌ها را گرامیداشت ‌یاد و خاطره حضرت امام و شهدای ‌گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید برونسی دانست و ابراز داشت: برای نخستین بار جام کارگری در شهرستان کوهبنان برگزار شده است‌.

وی افزود: این دوره از بازی‌ها که با حضور کارگران شاغل در معادن زغالسنگ کوهبنان برگزار شد با استقبال بسیار خوب کارگران مواجه بود.

رئیس کمیته کارگری شهرستان کوهبنان افزود: کارگران‌ ‌شریف‌ترین اقشار جامعه بوده و پرداختن به سلامت جسمی و روحی این قشر زحمتکش در اولویت‌های این اداره است.

‌وی هدف از نامگذاری این جام را به عنوان شهید برونسی گرامیداشت یاد و خاطره این مرد بزرگ دانست و گفت‌: مقام معظم رهبری ‌در توصیف این مرد آسمانی فرموده‌اند، شهید برونسی و امثال وی باید نماد حقیقت پرورش انسان‌های بزرگ با معیارهای الهی و اسلامی و نه ظاهری و معمولی باشند.

به گزارش فارس‌ در این دوره از مسابقات تیم شهدای معدن هشونی به مقام قهرمانی‌، معدن تکافر سپاهان چشمه پودنه به مقام دوم و تیم معدن 14 - 12 به مقام سوم دست یافتند و با نظر کمیته داوران تیم معدن همکار جام اخلاق را به دست آورد.

همچنین با اهدای لوح سپاس و هدایای ویژه از بازیکنان، سرپرستان و مربیان تیم‌های اول تا سوم و تیم اخلاق تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول