اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال

بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین جشنواره گل به راه انداختند

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور بازیکنان تیم فوتسال شهید فرجی قزوین مقابل میهمان خود جشنواره گل به راه انداختند.

بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین جشنواره گل به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تیم شهید فرجی قزوین در سالن ورزشی یادگار امام الوند میزبان تیم شهدای جلین گرگان بود که در نهایت توانست این حریف را با شکستی سنگین بدرقه کند.

در این دیدار بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین مانند دو دیدار قبلی خود با دست پر بازی را آغاز کردند و در نهایت موفق شدند شش‌بار تور دروازه تیم شهدای جلین گرگان را به لرزه درآورند.

بازیکنان تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که در این فصل با خرید امتیاز تیم بیمه حدیث دیگر تیم قزوینی نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، تا این لحظه نشان داده‌اند که عزم راسخ خود را جزم کرده‌اند تا بتوانند راهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شوند.

این گفته را نتایج دو دیدار قبلی این تیم به خوبی نشان می‌دهد، به طوری که بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین در دو دیدار قبلی خود نیز موفق شدند مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کنند تا اثبات کنند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به هر حال تیم فوتسال شهید فرجی قزوین تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها با کسب 9 امتیاز و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و به طور قطع اگر بازیکنان این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور بتوانند این موقعیت را حفظ کنند، می‌توانند به حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امیدوار باشند.

زدن 13 گل در سه دیدار و تنها خوردن دو گل در همین بازی‌ها به خوبی نشان می‌دهد که تیم شهید فرجی قزوین تا این لحظه از رقابت‌ها بسیار خوب کار کرده است و به طور یقین اگر بازیکنان این تیم انگیزه لازم و قدرت بدنی کافی خود را در ادامه رقابت‌ها از دست ندهند می‌توان شاهد نمایش‌های درخشان این تیم بود.

به هر حال روند رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که نمی‌توان از همین الان با قاطعیت گفت که چه تیم‌هایی می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورند، اما می‌توان به صراحت گفت که در ادامه رقابت‌ها هر تیمی که بتواند از فرصت‌ها و داشته‌های خود استفاده بهتری را ببرد می‌تواند به صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول امیدوار باشد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول