اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 فروردین ماه صورت می‌گیرد

آغاز نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان از 26 فروردین ماه و به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

آغاز نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان

سیروس رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر از تاریخ 26 فروردین ماه آغاز و تا اول اردیبهشت ماه، به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: واجدین شرایط قانونی می‌توانند همه روزه در وقت اداری با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، چهار قطعه عکس جدید 4*3 و دو نسخه تصویر همه صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات هستند، به فرمانداری شهرستان زنجان مراجعه کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان زنجان در مورد شرایط داوطلبان هنگام ثبت‌نام، گفت: تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 25 سال تمام، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از جمله شرایط داوطلبان است.

وی داشتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن برای شوراهای شهر بالای 20 هزار نفر جمعیت را از دیگر شرایط لازم برای داوطلبان برشمرد و گفت: برابر قانون اشخاص جانباز، آزاده یا فرزند شهید از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار هستند.

رستمی دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان را از دیگر شرایط برشمرد و گفت: اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار کنند و تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ط10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول