اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر مشهد موافقت کردند

آیین‌نامه اجرایی نظارت شورای شهر بر معاونت اقتصادی شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر با نامه رئیس شورای شهر مشهد در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی نظارت شورای اسلامی شهر مشهد بر معاونت اقتصادی شهرداری مشهد موافقت کردند.

آیین‌نامه اجرایی نظارت شورای شهر بر معاونت اقتصادی شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بررسی قرارداد مشارکتی در منطقه نه شهرداری مشهد واقع در بولوار هفت تیر در یکصد و پنجاه و سومین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در شورای شهر مشهد بررسی شد.

غلامرضا خواجی، رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها اظهار کرد: این پروژه به صورت تجاری و مسکونی و پارکینگ در 20 طبقه ایجاد می‌شود.

وی افزود: زیربنای این مجموعه حدود 155 هزار متر مربع است و 33 هزار مترمربع آن مسکونی، 69 هزار مترمربع تجاری، 52 هزار مترمربع پارکینگ و 17 هزار مترمربع کاربری بهداشتی و درمانی است.

کلیات پروژه مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و تصمیم‌گیری نهایی به جلسه بعد کمیسیون موکول شد.

خواجی با بیان اینکه مبلغ کل سرمایه‌گذاری معادل 2 هزار و 814 میلیارد ریال است، ادامه داد: سهم مشارکت شهرداری در این پروژه معادل 86.35 در تمام تجاری‌ها و پارکینگ تجاری است.

وی یادآور شد: در قسمت مسکونی 4.20 از ارزش کل مسکونی‌ها و پارکینگ مسکونی است که آورده شهرداری در این پروژه 7 هزار متر مربع زمین و پروانه پروژه و آورده سرمایه‌گذار نیز 8 هزار متر مربع زمین و احداث و هزینه ساخت پروژه در نظر گرفته شده است.

اعضای شورای شهر مشهد بعد از بررسی و موافقت با کلیات پروژه تصمیم‌گیری نهایی را به جلسه بعد کمیسیون موکول کردند.

خواجی در ارتباط با ساخت پروژه مشارکتی تجاری و مسکونی در محدوده کال چهل بازه گفت: این پروژه در 11 طبقه احداث می‌شود که مبلغ سرمایه معادل 759 میلیارد ریال است و سهم شهرداری از ارزش کل پروژه معادل 53.12 درصد و سهم سرمایه‌گذار معادل 47 درصد از ارزش کل پروژه را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: زیربنای کل پروژه حدود 58 هزار مترمربع که شامل حدود 45 هزار مترمربع مسکونی، 3 هزار مترمربع تجاری و پارکینگی به متراژ حدودی 10 هزار مترمربع پیش‌بینی شده است.

اعضای شورای شهر مشهد با کلیات پروژه موافقت کردند و مقرر شد، برخی اصلاحات در آن انجام شود و برای جلسه آینده کمیسیون از سوی شهرداری ارائه شود.

خواجی با اشاره به پروژه مجموعه ورزشی آبی اظهار کرد: یک قطعه زمین به مساحت حدود 5 هزار مترمربع با کاربری ورزشی واقع در محدوده سیدی مشهد وجود دارد. سرمایه‌گذار این پروژه بر اساس قرارداد موظف است در قبال واگذاری زمین و صدور پروانه ساختمانی نسبت به ساخت مجموعه ورزشی در آن اقدام کند.

در آخرین دستور کار کمیسیون به بررسی نامه رئیس شورا در مورد آیین‌نامه اجرایی نظارت شورای اسلامی شهر بر معاونت اقتصادی شهرداری پرداخته شد.

پس از بحث و بررسی نامه با شاخص‌های ارزیابی پیشنهادی کارگروه تخصصی کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها با آن موافقت کردند.

انتهای پیام/70003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول