اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین معرفی شهردار بوشهر صورت گرفت

توقعات معاون استاندار از شهردار و شورای شهر بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین معرفی شهردار جدید بوشهر توقعاتی را از شهردار و شورای شهر مطرح کرد.

توقعات معاون استاندار از شهردار و شورای شهر بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در آیین معرفی شهردار جدید بوشهر اظهار داشت: از شهردار جدید توقع داریم با وجود ظرفیت‌های زیاد بوشهر، با تعامل با اعضای شورای شهر و دیگر نهادها، به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: قرار نیست از این ظرفیت‌ها تنها شهرداری بوشهر استفاده کند، بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها در سایه تعامل و همکاری بهره ببریم.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر برای زیبا‌سازی شهر بوشهر برای این است که مرکز استان شأن و جایگاه خود را به دست بیاورد.

شهرداری میزبان اصلی مسافران نوروزی است

رستمی، خواستار تعامل و  سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر بوشهر شد و گفت: باید با مدیریت قوی و داشتن برنامه، کارها را جلو ببریم، چراکه شهرداری میزبان اصلی مسافران نوروزی است و مقدمات کار برای این میزبانی را باید فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری بوشهر برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی باید با محوریت فرمانداری، از دستگاه‌های اجرایی کمک بگیرد، ضمن اینکه استانداری هم با استفاده از ظرفیت‌های استانی از شهرداری بوشهر حمایت خواهد کرد. 

به خاطر مردم از رفتن مهندس راستی از استانداری گذشت کردیم

معاون استاندار بوشهر با اشاره به انتخاب شهردار جدید بوشهر افزود: شورای شهر بوشهر شخصی را برای شهرداری بوشهر انتخاب کرد که ویژگی‌های مدیریتی، شخصیتی و تجربی برای این پست را داشت.

وی بیان داشت: قبل از انتخاب شورای شهر، ما در استانداری هم به این نتیجه رسیده بودیم و یکی از حساس‌ترین ادارات کل استان را به مهندس راستی سپردیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: وقتی جمع‌بندی شورا نهایتاً به راستی منجر شد با وجود مشکلاتی که در حوزه معاونت عمرانی استانداری داشتیم، وی را به استاندار برای شهرداری بوشهر معرفی کردیم و استاندار هم قبول کرد و ما هم به خاطر مردم گذشت کردیم.

رستمی اذعان داشت: با این وجود وظیفه راستی سنگین شده و باید آستین همت خود را برای خدمت بالا بزند، از اعضای شورای شهر بوشهر هم می‌خواهیم زمینه فعالیت و کار بیشتر را برای شهردار آماده کنند.

وی خواستار حمایت ویژه اعضای شورای شهر از شهردار بوشهر شد و گفت: از زحمات فروزانی، سرپرست شهردار بوشهر و شهرداران قبلی نیز که در مدت زمان فعالیت خود در شهرداری زحمات فراوانی کشیدند، قدردانی می‌کنم.

توقعات زیادی برای رشد و توسعه شهرها داریم

معاون استاندار بوشهر در ادامه ابراز داشت: نگاه مدیریت شهری با شرایط فعلی که ما داریم متفاوت است و توقعات زیادی برای رشد و توسعه شهرها داریم، چراکه بوشهر ظرفیت‌های زیادی دارد.

رستمی گفت: شهر بوشهر را یکی از شهرهای مهم و استراتژیک می‌دانیم، چراکه معتقدیم اگر بوشهر را آباد و خوب بسازیم، قطعاً اثراتش برای تمام استان خواهد بود.

معاون استاندار بوشهر در پایان اظهار داشت: در دو ماه گذشته به دنبال حضور بیشتر مردم سایر نقاط کشور به بوشهر بودیم و در این زمینه زحمات زیادی هم کشیده شد، اما این اقدامات به اندازه نیاز مردم و شأن و جایگاه استان بوشهر نیست.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول