اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

شورای تامین در بعد امنیتی شهر شایسته عمل کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: در بعد امنیتی شورای تامین شهرمان بسیار خوب عمل کرده و با تلاش‌های این شورا توانسته‌ایم، امنیت خوبی بر شهر حاکم کنیم.

شورای تامین در بعد امنیتی شهر شایسته عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اکبر پورمحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان به رزمایش 24 و 25 اسفند ماه جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این رزمایش که در استان برگزار می‌شود، تعداد سه گردان از رفسنجان حضور دارند.

وی افزود: برگزاری این رزمایش‌ها ضرورت دارد، زیرا نشان می‌دهد، نظام ما همیشه آماده دفاع است و دشمنانی که چشم طمع به این خاک دارند، بدانند ایران در دنیا کشوری بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه هفته سلامت و برنامه‌های آن تنها در همین هفته اکتفا نشود، بیان کرد: به این مهم باید در طول سال توجه شود، زیرا با سلامتی مردم در ارتباط است.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: در بحث تحول اداری آموزش مهم‌ترین اصل است، لذا این کار در شهرستان انجام می‌شود و هدف ارتقای کیفیت کار در ادارات است.

وی افزود: بحثی که در حال حاضر باید با جدیت دنبال شود، بحران است، زیرا در منطقه‌ای حادثه‌خیز قرار داریم و ستاد بحرانی که تشکیل شده آمادگی‌های لازم را برای مواجهه با بحرا‌ن‌های احتمالی باید داشته باشد.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر اقدامات بسیار خوبی در سطح استان کرمان انجام داده از جمله بیمارستان 48 تختخوابی که سیار است و تجهیزات بسیار خوبی دارد.

وی گفت: توجه به مسائل فرهنگی شهر اهمیت خاصی دارد و این مهم با تلاش‌های امام جمعه و دیگر مسئولان این حوزه منجر به تاسیس دانشگاه‌های قرآنی و فعال شدن کانون‌های فرهنگی مساجد و دیگر کارهای فرهنگی و ارزشی در شهرستان شده است.

پورمحمدی ابراز داشت: در بعد امنیتی شورای تامین شهرمان بسیار خوب عمل کرده و با تلاش‌های این شورا توانسته‌ایم، امنیت خوبی بر شهر حاکم کنیم، زیرا اگر امنیت مطلوب باشد، سرمایه‌گذار جذب و به دنبال آن اشتغالزایی افزایش می‌یابد.

وی اذعان کرد: در بخش‌های اقتصادی و صنعتی طرح‌های بسیار خوبی داریم که با پیاده کردن آن‌ها در آینده با کمبود نیرو هم مواجه می‌شویم.

فرماندار رفسنجان به انتخابات اشاره و بیان کرد: دو انتخابات مهم در پیش داریم که با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم از این امتحان الهی هم پیروز بیرون آییم.

وی افزود: فتنه سال 88 که با مدیریت قاطع رهبری خاموش شد، چشم‌ها را بیدارتر کرد، اما هنوز ترکش‌های آن بعد از چهار سال به ما می‌خورد و افراد ارزشمند و نیروهای زیادی در نظام از دست دادیم.

وی اذعان کرد: توجه داشته باشیم که روش فتنه دشمن تغییر کرده و افراد ناآگاهی که تنها مهره هستند و خود نمی‌دانند، حرکتی نکنند که سبب یک عمر پشیمانی برای خودشان شود.

پورمحمدی بیان کرد: انتخابات بسیار صحیح و سالمی در رفسنجان برگزار می‌کنیم، زیرا هم انتخابات شوراها را داریم و هم ریاست جمهوری و هرگز به هیچ جناح یا گروهی کاری نداریم و تنها برای برگزاری سالم این انتخابات تلاش می‌کنیم.

وی به ترس دشمنان از نظام اسلامی ما اشاره و عنوان کرد: حفظ نظام و انقلاب اصل کار است و همه می‌دانیم، دشمن اگر حتی یک درصد هم احتمال به پیروزی در جنگ نظامی با ما را می‌داد، قطعا حمله نظامی می‌کرد.

وی ارزش نظام برای مردم را بسیار والا دانست و اذعان داشت: 22 بهمن مردم نشان دادند، اگر گله‌ای از گرانی‌ها هست به جا، اما نظام و انقلاب اسلامی جایگاه خود را در دل مردم دارد و برای حفظ آن هر کاری می‌کنند.

انتهای پیام/80016/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول