اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

دیدار نایب رئیس شورای شهر تهران با شهروندان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان جنوب تهران دیدار کرد.

دیدار نایب رئیس شورای شهر تهران با شهروندان جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن بیادی دقایقی پیش با شهروندان جنوب تهران دیدار کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این دیدار به اهمیت منطقه از نظر سوق الجیشی اشاره کرد و افزود: جنوب شرق تهران،‌ جاده ترانزیتی بوده و ورود و خروج شرق تهران محسوب می‌شود که نیاز به توجه خاص دارد.

وی در ادامه یادآور شد: طی سال‌های اخیر با عنایت ویژه مدیریت ارشد شهری و شهرداری تهران و در راستای تحقق سیاست کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی تهران،‌ اقدامات عمرانی و اجتماعی و فرهنگی در جنوب تهران صورت گرفته است.

بیادی خاطرنشان کرد: از لحاظ درآمدی، ‌در منطقه 15 تعادلی بین درآمدها و هزینه‌ها نبوده و همواره هزینه بیشتر از درآمدها بوده است ولی با اقدامات بسیار خوب و توسعه سرانه‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی که در منطقه انجام شده با تداوم این اقدامات، منطقه در مسیر حرکت به سوی منطقه‌ای بهره‌مند و برخوردار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: ‌جنوب تهران منطقه‌ای است که علی‌رغم اینکه شهروندان آن به لحاظ اقتصادی پایین یا متوسط هستند ولی از لحاظ فرهنگی، افراد بسیار معتمد و جزء شهروندان خوب ما هستند یعنی شهروندانی که علی‌رغم بسیاری محرومیت‌ها همیشه پای نظام و رهبری بودند و بسیاری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در این منطقه زندگی می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود:‌ یکسری از مشکلات در این منطقه وجود دارد که یا مربوط به گذشته‌های دور بوده و یا ناخواسته پیش آمده است که الحمدلله با تدابیر خوب شهرداران منطقه در دوره‌های مختلف حل شده و در ملاقات عمومی امروز هم پای صحبت‌های شهروندان محترم بودیم و مواردی که برابر ضوابط قانونی قابل حل بود با مساعدت شهردار منطقه حل شد.

این گزارش حاکی است، ‌در این دیدار عمومی موضوعاتی نظیر تخفیف عوارض خلاف، تثبیت تجاری، دریافت مطالبات ملک واقع در بافت فرسوده به قیمت روز،‌ صدور پایانکار ،‌ تبدیل یک واحد مسکونی به دو واحد، ‌تبدیل مسکونی به تجاری، ‌مهلت جهت جا به جایی ملک تجاری و ... از سوی شهروندان مطرح شد که مسئولان حاضر دستورات لازم را بر اساس ضوابط و مقررات و با در نظر گرفتن مساعدت‌های لازم صادر کردند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول