اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

افزایش سرعت پروژه‌ها تبلیغات انتخاباتی برای شورای شهر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر همدان گفت: حجم فعالیت‌های شورای شهر زیاد است و احساس می‌شود اجرای برخی از پروژه‌ها به تاخیر افتاده، لذا کارها با اهتمام و صرف وقت بیشتری در حال انجام است و ربطی به تبلیغات سیاسی و انتخاباتی ندارد.

افزایش سرعت پروژه‌ها تبلیغات انتخاباتی برای شورای شهر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیداحمد حسنی‌حلم در آیین راه‌اندازی نخستین دفتر شورایاران شهر همدان در منطقه خضر و مجیدآباد همدان با بیان اینکه شوراها برای خدمت تشکیل شده است، اظهار داشت: شورای شهر همدان بیشترین اهتمام را در خدمت با انگیزه دارد.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی شوراهای اسلامی به عنوان مجلس محلات عمل می‌کنند که در بخش‌های مختلف روستایی و شهری، هماهنگی بین مسئولان و مردم را برای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهند.

رئیس شورای شهر همدان اضافه کرد: شوراها برای پیشبرد برنامه‌های خود در زمینه رفع مشکلات مردم می‌توانند افراد خدوم و دلسوز را از محلات با عنوان شورایارن انتخاب کنند و شورایاران حلقه واسط بین شوراها و مردم هستند و به عنوان بازوی توانمند شوراها فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم به مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: هر وقت مردم به مسئولان اعتماد کردند کارها با قدرت بیشتری انجام شده  به نتیجه رسیده است.

حسنی‌حلم افزود: شورایاران از طریق معرفی هیئت امنای مساجد و معتمدین محلات در پنج منطقه توانمندسازی شهر همدان انتخاب و با شناخت مشکلات محلات، فعالیت خود را آغاز کردند.

وی سپس با بیان اینکه شورای سوم راه فعالیت شورایاران را باز کرده است، گفت: شورای چهارم وقتی روی کار بیاید نمی‌تواند شورایاران را کنار بگذارد و عملکرد آنها نشان از موفقیت طرح است و شورایاران بدون دریافت ریالی در راه رضای خدا و رفع مشکلات مردم در مناطق توانمندسازی فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به اینکه برخی سرعت انجام طرح‌های شورای شهر را به انتخابات ربط می‌دهند، بیان داشت: با توجه به اینکه حجم فعالیت‌های شورای شهر زیاد است و احساس می‌شود ساماندهی و اجرای برخی از پروژه‌ها به تأخیر افتاده، کارها با اهتمام و صرف وقت بیشتری در حال انجام است و هیچ ربطی به تبلیغات سیاسی و انتخاباتی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که شورایارن باید در مسیر حق و عدالت حرکت کنند، خاطرنشان کرد: شورایاران همواره با حرکت در مسیر رضای خدا با حفظ اتحاد و عدالت برای رفع مشکلات همه محلات فعالیت کنند و فقط به یک محله خاص که خود نماینده آن هستند، توجه نکنند بلکه کل شهر را مدنظر برنامه‌های خود قرار دهند.

حسنی حلم با بیان این که هر محله‌ای با توجه به ظرفیت‌های خود باید آباد شود و کسی انتظار ندارد که پایین شهر یک شبه مثل بالای شهر شود، گفت: مناطق پایین شهر نخبگان زیادی را به جامعه تحویل داده و وجود مناطق محروم برای همدان مناسب نیست و لذا در راستای ارتقای فرهنگی این مناطق به ساخت فرهنگسرا اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/89019/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول