اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شهرداری از شورای اسلامی گرگان

موضوع آرامستان گرگان در اولویت‌ کاری شورای‌شهر گرگان نبوده است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شورای اسلامی شهر گرگان در موضوع آرامستان شهر همکاری مناسبی را نداشته و این موضوع را در صدر برنامه‎های کاری خود قرار نداده است.

موضوع آرامستان گرگان در اولویت‌ کاری شورای‌شهر گرگان نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در چهارصد و نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی گرگان اعضای شورا از شهرداری گرگان در خصوص وضعیت نامناسب و نابسامان آرامستان گرگان که در امامزاده عبدالله گرگان قرار دارد توضیح خواستند و تذکر دادند تا گزارشی از پیگیری‎های انجام شده را به شورا بدهند.

شورا با شهرداری در خصوص آرامستان همکاری مناسب ندارد

مختار زرگرانی معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در پاسخ به این مطلب اعلام کرد که شورای شهر گرگان در این خصوص همکاری مناسبی را انجام نداده و از عملکرد شورای اسلامی گرگان گلایه کرد.

این موضوع مورد اعتراض و واکنش اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قرار گرفت که جلسه را تا چند دقیقه دچار تنش کرد.

موضوع آرامستان گرگان در اولویت کاری شورای اسلامی شهر گرگان نبوده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: از دیدگاه من نظر آقای زرگرانی عدم همکاری شورای اسلامی گرگان نبوده بلکه به اعتقاد من این اعتراض به گونه دیگری وارد است و آن این است که مسئله آرامستان در اولویت کاری شورا قرار نداشته است.

امامزاده عبدالله گرگان به قبرستان اغنیا و قبرستان فقرا تبدیل شده است

عبدالرضا چراغعلی تصریح کرد: در حال حاضر قبرستان به دو قسمت اغنیا و فقرا تبدیل شده است.

وی افزود: هر کس که توانایی مالی مناسبی دارد و یا از ارتباط‎های خوبی برخوردار است در نقطه مناسبی از قبرستان دفن می‎شود و افرادی که بی‎کس هستند، وضعیت مالی خوبی ندارند و یا از ارتباط‎های مناسبی برخوردار نیستند در جای پست قبرستان به خاک سپرده می‎شوند.

این عضو شورای اسلامی گرگان تاکید کرد: این موضوع نه شرعی، نه اخلاقی است و با وجود اینکه خیلی‎ها اطلاع دارند، اقدامی نمی‎کنند.

ظرفیت قبرستان امامزاده عبدالله گرگان تکمیل شده است

چراغعلی اذعان داشت: در حال حاضر این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که قبرستان امامزاده عبدالله گرگان تکمیل شده و ظرفیت ندارد و باید یک تدبیر مناسبی به صورت سریع و فوری انجام و مکان مناسبی برای آرامستان دیگر در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/83004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول