اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان‌رضوی:

شورای شهر با قدمت خود فرصتی برای آزمون و خطا ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: پس از گذراندن دوره 14 ساله از شورای شهر باید ایرادات مدیریتی رفع شود و شورا فرصتی برای آزمون و خطا ندارد.

شورای شهر با قدمت خود فرصتی برای آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ جمشید خاتمی در نشست خبری مشترک با دبیر جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در محل دفتر هیئت رئیسه جبهه پیروان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو تشکل جامعه جوانان متحد اسلامی و جامعه اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند.

وی افزود: فعالیت‌های جبهه پایداری در عرصه انتخابات نشات گرفته از سیاست‌های ابلاغی از تهران بوده و به نوعی مطابق با تصمیمات ابلاغی از سوی جبهه در تهران فعالیت می‌‌کنیم.

خاتمی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری،‌ اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را تحت شعاع خود قرار داده، خاطرنشان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فعالیت‌های انتخاباتی باید به سمت و سیاقی حرکت کند که اهمیت این انتخابات را در سطح جامعه تجلی دهد.

وی تصریح کرد: در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز در قالب جبهه پیروان حرکت می‌کنیم؛ باید در قالب حرکت و مشارکتی همگانی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نخبگان و کارآمدترین افراد را روی کار آورد.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان‌رضوی با انتقاد از روند مدیریت شهری در مشهد، گفت: خواستار مدیریت یکپارچه شهری به معنای حقیقی آن هستیم. شهرداری مشهد نمی‌تواند زمام تمام امور را به دست گیرد و مدیریت یکپارچه شهری اگر به معنی این است که شهرداری عهده‌دار تمام امور باشد صحیح، نیست.

خاتمی افزود: مدیریت یکپارچه شهری یعنی شهرداری برنامه‌ریزی کند و نهادهای تخصصی امور اجرائی را به‌دست گیرند تا به‌دور از موازی‌کاری نتایج مثبت‌تری را در مدیریت شهری شاهد باشیم.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: شهر فقط متعلق به شهرداری نبوده و شورای شهر که متولی اصلی مدیریت یکپارچه  است باید منتخبین و نخبگان مردمی باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر عمر 14 ساله داشته و فرصت برای آزمون و خطا گذشته،‌ اذعان کرد: پس از گذراندن دوره 14 ساله از شورای شهر باید ایرادات مدیریتی مرتفع شده و شورا فرصتی برای آزمون و خطا ندارد.

خاتمی گفت: امیدواریم در شورای بعدی شهر مردم محرم شورا بوده و عبارت" 864میلیارد تومان قابل صرفه‌جویی است" اما در صحن نمی‌توانم بگویم، تکرار نشود.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی خراسان‌رضوی افزود: امیدوارم در شورای بعدی شهر، درآمد حاصل از فروش فضای سبز صرف گل و بلبل نشود و به قشر کم‌برخوردار شهر توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/70023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول