اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر رئیس شورای عالی جایزه بین‌المللی BLP از مدیریت شهری قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی بهترین عملکردهای شایسته تقدیر جایزه بین‌المللی BLP برنامه اسکان بشر ملل متحد از مدیریت شهری قزوین تقدیر کرد.

تقدیر رئیس شورای عالی جایزه بین‌المللی BLP از مدیریت شهری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین، سیداحمد نصری در آیین اهدای نشان بهترین عملکردهای جهانی و عملکردهای شایسته جایزه بین‌المللی BLP که در سالن اجتماعات ارس مرکز آموزش و پژوهش بین‌الملل وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار داشت: حسن برگزاری این چنین همایش‌هایی این است که تمام مردم دنیا با بهترین عملکرد مدیران شهری آشنا می‌شوند و سازمان ملل متحد بهترین مجموعه برای انعکاس آن است.

نصری با تقدیر از تلاش‌های پوروزیری در خصوص نشان دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ایران در مجامع بین‌المللی، افزود: با نشستن و عدم ارائه گزارش به مجامع بین‌المللی مشکلی برطرف نمی‌شود بلکه با مشارکت در این مجامع، دشمنی‌ها بی‌تأثیر خواهد شد.

وی با اظهار اینکه غربی‌ها بعد از حضور در ایران اسلامی، در نهایت راضی و خوشحال برمی‌گردند، بیان کرد: اینان با واقعیت‌های موجود در کشور و روابط اجتماعی پویای موجود مواجه شده و نظراتشان برمی‌گردد.

استاندار سابق قزوین و رئیس شورای عالی بهترین عملکردهای شایسته تقدیر جایزه بین‌المللی BLP برنامه اسکان بشر ملل متحد در خاتمه از تلاش‌های مسعود نصرتی شهردار قزوین و حمایت‌های عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین برای توسعه و پیشرفت روزافزون شهر قزوین تقدیر کرد.

انتهای پیام/2667/ج/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول