اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا در سال 91 برگزار شد

خبرگزاری فارس: آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا درسال 91 با حضور ائمه جمعه، فرماندار، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای تامین شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان و مسئولان ادارات برگزار شد.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا در سال 91 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهرام ستاری در سخنانی در ارتباط با ترسیم راهکارها برای مسئولان نظام  از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف به دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران نیز همچون دیدارهای گذشته خود، ترسیم کلی واژه حجاب را بیان داشتند و افزودند که «از بانوانی که در میادین ورزشی حجاب خود را رعایت می‌کنند تشکر می‌کنم که این مهم به‌عنوان یک الزام و دستورالعمل برای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.»

فرماندار شهرستان پیشوا به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب نیز اشاره و اضافه کرد: در این دیدار نیز رهبر انقلاب امید به مردم و بیان خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران را از مواردی دانستند که باید در دستور کار خدمت‌گزاران به نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد و شورای اداری شهرستان پیشوا نیز این موارد را در سال 92 در دستور کار خود قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان واقعیت‌های امید بخش برای مردم می‌باشد، تصریح کرد: از خدمات و واقعیت‌های ارزشمند و امید بخش برای مردم می‌توان به توانمندی اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های خارجی و داخلی، پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها، ناکارآمدی تحریم‌ها و وارد مدار کردن برق تولیدی از انرژی هسته‌ای اشاره کرد.

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ارائه گزارش در سال 91 پرداخت و عنوان کرد: در کمیته برنامه ریزی بالغ بر 14 میلیارد تومان برای 137 پروژه در سطح شهرستان اعتبار مصوب شد که از اهم این پروژه‌ها می‌توان به کسب موافقت نامه اصولی بیمارستان 100 تخت‌خوابی در شهرستان پیشوا، که در سال 92 نیز اعتبار تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان را در دستور کار قرار دارد و احداث استادیوم 5 هزار نفری که در مرحله مناقصه می‌باشد و به امید خدا در سال 92 کلنگ احداث آن زده و عملیات احداث آن آغاز می‌شود، اشاره کرد.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به سایر اقدامات انجام شده یادآور شد: راه اندازی دانشگاه پردیس خواهران، تعیین زمین و آغاز عملیات احداث حوزه علمیه برادران، مطالعه و نقشه برداری جاده‌های مواصلاتی پیشوا به عباس‌آباد، پیشوا به اتوبان قم - گرمسار که 50 درصد زیرسازی آن در شهرستان صورت پذیرفته نیز از دیگر پروژه‌های مهم در سطح شهرستان می‌باشند که در سال 92 عملیات احداث آن‌ها آغاز می‌شود. 

وی به موضوع طرح‌های کشاورزی در شهرستان پیشوا اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته تعهد 2000 هکتاری آبیاری قطره‌ای در شهرستان در دستور کار قرار گرفت که از این میزان 700 هکتار به زمین‌های اتکا و یک‌هزار و 300 هکتار در اراضی کشاورزی شهرستان  که 70 درصد آن اجرایی شده است.

ستاری در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی تصریح کرد: در سال 91  راه‌اندازی دامداری‌ها، گلخانه‌ها و مراکز تولید گوشت قرمز راکد شهرستان در طرح‌های توسعه کشاورزی قرار گرفت و براساس سهمیه تخصیص 6 هزار و 400 میلیاردی توانستیم مبلغ 17میلیارد تومان تسهیلات را جذب کنیم .

فرماندار پیشوا در ادامه سخنان خود یادآور شد: توفیق خدمت و خدمت‌گذاری یک موهبت الهی برای ما محسوب می‌شود که با توجه به فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری ما باید این امر را یکی از نعمت‌های الهی برای مسئولان نظام مقدس اسلامی به حساب آورده و این فرصت را مغتنم برشماریم.

وی در پایان نیز به نظارت دقیق و به هنگام  دستگاه‌های نظارتی ستاد تنظیم بازار شهرستان، آمادگی ستاد بحران در ایام نوروز، استقبال شایسته از میهمانان نوروزی در جهت اسکان و ارائه خدمات مناسب تأکید کرد.

این گزارش حاکی است، در پایان جلسه نیز از تلاش‌ها و زحمات مسئولان اجرایی شهرستان پیشوا در سال 91 با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول