اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

جایگزینی 4 عضو جدید اعضای شورای شهر قائمشهر

فرماندار قائمشهر از جایگزینی 4 عضو علی‌البدل به عنوان اعضای اصلی شورای شهر قائمشهر خبر داد.

جایگزینی 4 عضو جدید اعضای شورای شهر قائمشهر

علی پیرفلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر با اشاره به بازداشت چهار تن از اعضای شورای شهر قائمشهر، این اتفاق را تلخ‌ترین حادثه سال 91 در این شهرستان عنوان کرد و افزود: این رویداد اعتماد عمومی شهروندان را تحت تأثیر قرار داد.

فرماندار قائمشهر ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده بنا به درخواست‌های بنده و دستور استاندار و تصویب شورای حل اختلاف استان، چهار نفر از اعضای علی‌البدل شورای شهر قائمشهر با حکم صادره فرماندار به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر جایگزین شدند.

پیرفلک تصریح کرد: این حکم برای پیگیری امور عمرانی و زیربنایی قائمشهر از سوی نامبردگان اجرایی شد تا امور شهری متوقف شده قائمشهر بعد از دو ماه دوباره به جریان افتد.

وی افزود: امید است با جایگزینی این افراد، اعتماد عمومی و جایگاه از دست رفته دوباره به اعضای شورا برگردد و لوایح و طرح‌های سال 92 هرچه زودتر تصویب شود تا روند اجرای امور عمرانی، فرهنگی و زیربنایی شهر به صورت سابق ادامه یابد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: افراد جایگزین باید در آستانه انتخابات، امید را دوباره به جامعه بازگردانند و از فرصت پیش آمده بیشترین بهره را در راستای رفع مشکلات مردم  ببرند و کارها و تصمیمات ماندگاری را در جایگاه شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

 به گزارش فارس، چهار عضو جدید شورای شهر قائمشهر، منوچهر حیدری قادیکلایی، نصرالله دریابیگی، علی غفوری و علی طالبی قادیکلایی با حکم فرماندار قائمشهر در این سمت معرفی شدند.

انتهای پیام/86008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول