اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اسلامی بجنورد صورت گرفت

مخالفت شورای بجنورد با افزایش 100 درصدی کرایه آژانس به خارج شهر

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی بجنورد با پیشنهاد افزایش صد درصدی کرایه آژانس به مقاصد خارج از شهر چون؛ بوستان‌های ملی باباامان، بش قارداش و گلستان‌شهر برای سال 92 که از سوی تاکسیرانی مطرح شده بود، مخالفت کرد.

مخالفت شورای بجنورد با افزایش 100 درصدی کرایه آژانس به خارج شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، براساس این پیشنهاد که عصر امروز به شورای اسلامی این شهر ارائه شد، نرخ کرایه بوستان بابا امان از هر نقطه شهر 50 هزار ریال، نرخ کرایه بوستان بش‌قارداش از هر نقطه شهر 40 هزار ریال، گلستان شهر 40 هزار ریال، شهرک صنعتی بیدک 40 هزار ریال تعیین شده بود.

همچنین کرایه شهرک صنعتی از هر نقطه شهر 30 هزار ریال، دانشگاه اشراق 40 هزار ریال، دانشگاه دولتی 30 هزار ریال و تاکسی فرودگاه از مبدا فرودگاه به هر نقطه شهر 30 هزار ریال پیشنهاد شده بود.

به گزارش فارس، شورای اسلامی این شهر پس از دریافت این پیشنهاد، با افزایش صد درصدی کرایه آژانس در این مسیرها مخالفت کرد.

عضو شورای اسلامی بجنورد در این نشست بر بررسی کارشناسانه برای تعیین قیمت‌های جدید تاکید کرد.

رضا فیروزه با اشاره به اینکه افزایش کرایه در این مسیرها تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را به دنبال دارد،‌ گفت: باید هرگونه افزایش در چارچوب قانون و منطقی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم هم اکنون در پی تورم تحت فشار هستند، افزود: سیستم حمل و نقل عمومی به سبب نوع کارکرد بیشترین استفاده از سوی شهروندان شده از این رو باید وضعیت شهروندان را هم در این تصمیم‌ها لحاظ کرد.

رئیس شورای اسلامی بجنورد هم با اشاره به افزایش هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات خودروها از جمله تاکسی خواستار افزایش متناسب با هزینه‌های قشر تاکسی‌های عمومی و آژانس‌ها در سال آینده شد.

سیدمحمد لنگری گفت: هم اکنون بخشی از مراجعات مردمی به این شورا مربوط به درخواست‌های تاکسی‌ها و آژانس‌ها برای افزایش متناسب کرایه تاکسی با هزینه‌های پیش رو است.

به گزارش فارس، در این نشست واگذاری برخی از بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی شهر که مزایده آن توسط شهرداری برگزار و شرکت‌های مختلف تبلیغاتی به عنوان برنده معرفی شده بودند، تایید و مصوب شد.

براساس این مزایده، بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی شهر از 130 میلیون ریال تا 500 میلیون ریال به مدت یک سال به شرکت‌های تبلیغاتی بجنورد واگذار شد.

همچنین در این نشست بر ساماندهی و زیباسازی برخی از فضاهای تبلیغاتی شهر از سوی شورای اسلامی بجنورد مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول