اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

شورای شهری کرج با رصد مشکلات شهر درصدد رفع کمبودها است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: شورای شهر کرج با رصد مشکلات شهر درصدد رفع کمبودها است.

شورای شهری کرج با رصد مشکلات شهر درصدد رفع کمبودها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع مردم مهرشهر کرج اظهار داشت: تعامل و همکاری شورای شهر و شهرداری در همه موارد سبب شده است که بسیاری از مشکلات و کمبودها در مناطق مختلف کلانشهر کرج مرتفع شود.

وی ادامه داد: با وجود نوپا بودن نهاد شورا و گذر سه دوره از عمر آن این نهاد به جایگاه مشورتی مناسبی تبدیل شده و همبستگی مطلوبی نیز در شهر ایجاد کرده است.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: شورای شهر یک نهاد مردمی است لذا امید می‌رود مردم با حضور در این انتخابات برگ زرین دیگری را به یادگار بگذارند.

آقازاده در ادامه همچنین از روند توسعه‌ای منطقه 12 کرج خبر داد و گفت: در طول عمر یک ساله تأسیس این منطقه، اقدامات خوبی به مرحله اجرا رسیده که در این میان همدلی و همکاری مردم با مسئولان شهرداری در این منطقه سبب شده است شرایط مطلوبی در این منطقه ایجاد شود.

وی ادامه داد: با توجه به تازه تاسیس بودن این منطقه به طور قطع مشکلاتی وجود دارد که به مرور برطرف خواهد شد.

*احداث پل سوم خرداد اشتباه بود

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث پل سوم خرداد طی سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: احداث پل سوم خرداد یکی از اشتباهاتی بود که در سال‌های قبل انجام شد و هم‌اکنون مدیریت شهری به دنبال برطرف کردن مشکلات آن است.

این مسئول در ادامه به طرح‌های در دست اجرای این منطقه اشاره کرد و گفت: عملیات احداث لاین جنوب به شمال بلوار گلزار تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: برطرف شدن گره ترافیکی سه راه دانش، تعریض پل سوم خرداد، تعریض بلوار ارم و ایجاد دو گذرگاه در شمال و جنوب مهرویلا از جمله طرح‌های درحال احداث در این مناطق است.

شهردار کرج بیان کرد: تکمیل ساختمان فرهنگسرا در منطقه چهار، تعریض معابر و جانمایی سطل‌های مکانیزه از دیگر طرح‌هایی است که در منطقه چهار در دستور کار قرار داد.

*افزایش سرانه فضای سبز در مناطق

وی با تأکید بر توسعه سرانه‌های فضای سبز در این کلانشهر اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که سرانه‌های فضاهای سبز در این کلانشهر با توسعه همراه شود لذا با شناسایی نقاط محروم از این مهم باید براساس اولویت‌بندی‌ها در توسعه سرانه‌های فضاهای سبز گام برداریم.

آقازاده در ادامه همچنین به اجرای طرح‌های آسفالت نیز اشاره کرد و گفت: شعار سال‌جاری مبنی بر تحقق نهضت آسفالت در مناطق مختلف در دستور کار قرار گرفت و این امر در منطقه 12 به خوبی محقق شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول