اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین خبر داد

ارائه تسهیلات توان‌بخشی به 154 زندانی آزاد شده در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین از ارائه تسهیلات توان‌بخشی به 154 زندانی آزاد شده در این استان خبر داد.

ارائه تسهیلات توان‌بخشی به 154 زندانی آزاد شده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حجت‌الاسلام قنبر حاج‌حسینی اظهار داشت: در سال جاری تاکنون 10 جلسه توان‌بخشی برگزار شده و با بررسی مشکلات مددجویان، به 154 نفر از آن‌ها تسهیلات اعطا شده است.

وی افزود: این جلسات با حضور اعضای تیم توان‌بخشی شامل پزشک، روان‌پزشک، مددکار اجتماعی و روانشناس در راستای کاهش آسیب و ارایه خدمات به مددجویان در زمینه‌های مشاوره، اشتغال، رفع مشکلات خانوادگی و قضایی برگزار می‌شود.

حاج‌حسینی با بیان اینکه ارایه تسهیلات و خدمات در زمینه‌های مختلف به خصوص بهداشت روان در محیط خانواده ارایه می‌شود، گفت: مهم‌ترین بخش در این برنامه، ایجاد احساس خود توانمندی، کفایت، درک همبستگی در خانواده و توانایی تشخیص استعدادها در بین مددجویان است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اصل در طرح روان‌درمانی مددجویان رسیدن به هدف تهذیب، تربیت و تغییر رفتارهای نابهنجار است که با استفاده از روش‌های روان‌شناسی، آموزش بهداشت روانی، مددکاری، حرفه و کار درمانی و مشاوره برای مددجویان زیر پوشش مرکز اجرا می‌شود.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین اضافه کرد: در این بخش شناخت شخصیت و رفتار زندانیان آزاد شده مد نظر متخصصان و کارشناسان قرار می‌گیرد تا نسبت به اصلاح رفتارهای آسیب‌زا زمینه تغییر زندگی در آن‌ها ایجاد شود.

این مسئول اذعان داشت: در سال جاری مبلغی افزون بر 70 میلیون ریال توسط گروه توان‌بخشی مصوب و برای خدمات ارایه کاهش آسیب هزینه شده است.

انتهای پیام/77002/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول