اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

اعزام 5 اکیپ اعطای تسهیلات کشاورزی به روستاهای خوسف

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: در اقدامی ابتکارانه تعداد پنج اکیپ پرداخت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در روستاهای حاضر و همان محل کار تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات به کشاورزان شهرستان را انجام دادند.

اعزام 5 اکیپ اعطای تسهیلات کشاورزی به روستاهای خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع کشاورزان و دامداران شهرستان خوسف اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های بسیار تاثیرگذار و مؤثر اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

بخش کشاورزی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است

وی ادامه داد: بخش کشاورزی یکی از محورهای توسعه و پیشرفت کشور، خراسان جنوبی و شهرستان خوسف محسوب می‌شود.

 

فرماندار خوسف تصریح کرد: با توجه کردن بیشتر به بخش کشاورزی و دامپروری می‌توانیم سبب اشتغال‌زایی، درآمدزایی بیشتر و رونق صنایع تکمیلی و تبدیلی در استان و این شهرستان شویم.

فرجامی‌فرد، خوسف را یکی از شهرستان‌های مستعد خراسان جنوبی در بخش کشاورزی و دامداری دانست و اضافه کرد: انار، پسته، گندم، جو، جالیز، گل نرگس، عناب، انگور و دام سبک و سنگین از جمله محصولات کشاورزی و پتانسیل‌های این شهرستان است.

کارگروه بخش کشاورزی اقدامی مهم ارزشمند برای تولید و اشتغال است

وی افزود: تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی یکی از اقدامات ابتکاری و کارگروه‌های ارزشمند دولت در راستای توسعه بخش کشاورزی، تولید و اشتغال به شمار می‌رود.

فرماندار خوسف گفت: در حرکت و اقدامی ابتکارانه و خلاقانه با همکاری جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی این شهرستان اکیپ‌هایی با عنوان اکیپ‌های پرداخت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تشکیل و به روستاها اعزام شدند.

تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات کشاورزی در کمترین زمان ممکن در خوسف

فرجامی‌فرد ادامه داد: این اکیپ‌ها با حاضر شدن در روستاها تمام مراحل تشکیل پرونده، اخذ ضمانت و پرداخت تسهیلات طرح‌های مصوب شده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان را طی مدت زمان بسیار کوتاه انجام می‌دهند.

وی هدف از این اقدام را خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم محروم این شهرستان دانست و متذکر شد: جلوگیری از رفت و آمدهای اضافی مردم در محیط‌های اداری و بانکی، کاهش هزینه‌های مردم، صرفه‌جویی در وقت مردم و کارکنان دستگاه‌ها، پرداخت و حصول نتیجه سریعتر تسهیلات و پرداخت تسهیلات به کشاورز و دامدار واقعی از مهم‌ترین مزایای این اقدام خلاقانه است.

فرماندار خوسف خاطر نشان کرد: در اقدامی ابتکارانه تعداد پنج اکیپ پرداخت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در روستاهای حاضر و همان محل کار تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات به کشاورزان شهرستان را انجام دادند و تا پایان سال یک اکیپ دیگر به روستاهای این شهرستان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/69003/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول