اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار:

اعتبارات مرحله دوم تسهیلات کارگروه توسعه سال 91 جذب نشده است

خبرگزاری فارس: رییس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار گفت: 168 میلیارد و 700 میلیون ریال در سال 90 به این شهرستان اختصاص داده شد که صد درصد اعتبارات جذب شده است.

اعتبارات مرحله دوم تسهیلات کارگروه توسعه سال 91 جذب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهندس محمد جواد ایزدیان ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان سبزوار اظهارداشت: 857 طرح با اعتباری بالغ بر 526 میلیارد و 203 میلیون ریال به بانک کشاورزی ارسال شد که پس از بررسی، 215 طرح به تصویب و مرحله تامین اعتبار رسیده‌اند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات در مرحله دوم تسهیلات کارگروه توسعه در سال 90 با عاملیت بانک سپه خاطرنشان کرد: در مرحله دوم تسهیلات به بانک سپه 100 میلیارد ریال اختصاص داده شد که  75 نفر با اعتبار 176 میلیارد ریال برای احداث مجتمع گلخانه‌ای به این بانک معرفی و در مرحله تشکیل پرونده می‌باشند.

وی با اشاره به تسهیلات کارگروه توسعه ملی کشاورزی در سال 91 با عاملیت بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صادرات و رفاه کارگران تصریح کرد: مبلغ 134 میلیارد ریال به شهرستان تخصیص و تعداد 212 طرح به ارزش 333 میلیارد ریال به این بانک‌های عامل معرفی گردیده است.

وی با اشاره به معرفی متقاضیان طرح‌های کشاورزی به بانک‌های عامل اضافه کرد: در تخصیص اعتبارات در مرحله دوم سال 91، طرح‌های مختلفی به بانک‌ها جهت گرفتن اعتبارات لازم معرفی شده است که متاسفانه هنوز هیچ اعتباری توسط بانک‌ها از طرف بانک مرکزی جذب نشده است.

انتهای پیام/70027/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول