اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌‌رضوی خبر داد

افزایش تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌‌رضوی

خبرگزاری فارس:معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: تسهیلات 220 میلیون ریالی پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌‌رضوی که تا پایان سال افتتاح می‌شوند به 250 میلیون ریال افزایش می‌یابد.

افزایش تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی عصر امروز در بازدید از 7 هزار و 470 پروژه مسکن مهر شهر جدید گلبهار اظهار کرد: تسهیلات 220 میلیون ریالی پروژه‌هایی که تا پایان سال افتتاح می‌شوند، به 250 میلیون ریال افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر توقف نکردن کار پروژه‌های مسکن مهر استان در ایام نوروز 92، گفت: امیدوارم واحدهای تکمیل شده تا پیش از پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود.

واحدی در ارتباط با تعیین تکلیف تعاونی‌های کم کار، از برگزاری جلسه‌ای با این موضوع خبر داد و افزود: به صورت آزمایشی اعضای یک تعاونی به تعاونی دیگری منتقل می‌شوند و اگر این تجربه موفقیت‌آمیز باشد، تعمیم داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: همزمان انبوه‌سازان واجد شرایط نیز شناسایی شده و با آنها قرارداد ساخت از قرار 3 میلیون و 800 هزار ریال برای هر متر مربع منعقد می‌شود.

انتهای پیام/70006/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول