اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

بانک کشاورزی تسهیلات مصوب اشتغال را نمی‌پردازد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: بانک کشاورزی تسهیلات مصوب شده را نمی‌دهد و این مسئله کمیته امداد را بدنام می‌کند.

بانک کشاورزی تسهیلات مصوب اشتغال را نمی‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدابراهیم باغبانی بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی استان مازندران با انتقاد شدید از عدم همکاری بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد مازندران گفت: انتظار داشتیم که بانک کشاورزی در ایام جشن نیکوکاری هدیه‌ای به مددجویان کمیته امداد پرداخت کند.

وی با اعلام اینکه پس از تصویب اعتبار وام در کارگروه اشتغال مازندران حدود 2هزار و 800 پرونده برای پرداخت تسهیلات تحویل بانک کشاورزی شد، اظهار داشت: به علت عدم انجام تعهد بانک کشاورزی همکاران من در سایر شهرهای استان مازندران مورد تهدید قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه مبلغ 29 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده را با امضای مسئولان جهاد کشاورزی و بانک کشاروزی به مسئولان کمیته امداد در سطح شهرهای مازندران ابلاغ کردیم، بیان داشت: برخی از شعب بانک‌ها به مددجویان اعلام می‌کنند که کمیته امداد اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات را در اختیار ندارد.

وی با اعلام اینکه حدود 21 میلیارد تومان از اعتبار سال گذشته این نهاد نزد بانک کشاروزی قرار دارد، بیان داشت: تسهیلات 2 هزار و 550 پرونده آماده مددجویان امداد از محل توسعه پرداخت شود.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول