اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تسهیلات بخش کشاورزی همدان جذب شده است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: همه تسهیلات بخش کشاورزی استان همدان در سال‌جاری جذب شده است.

تسهیلات بخش کشاورزی همدان جذب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی استان همدان گفت: تمام سهمیه تسهیلاتی بخش کشاورزی استان همدان جذب شده است.

وی با بیان این‌که در تلاش هستیم 30 میلیارد تومان دیگر را در بحث کشاورزی جذب کنیم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از سایر استان‌ها این اعتبار را جذب و در استان همدان هزینه کنیم.

استاندار همدان در خصوص نظارت بر چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل جهاد کشاورزی در بحث استفاده و هزینه‌کرد اعتبارات چه در بحث تولید و چه در بحث اشتغال باید نظارت کافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: با نظارت بر چگونگی هزینه‌کرد تسهیلات در راستای انجام کارها مردم نیز باور می‌کنند که مدیران فعالیت لازم را دارند و این عمل برای ما و مردم بسیار خوشایند خواهد بود.

آزاد خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: قبل از انجام هر مصاحبه‌ای باید اطلاعاتی راجع به موضوع مورد نظرتان داشته باشید خصوصاً که ایام انتخابات نزدیک و حساسیت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات مصاحبه‌ خبرنگاران باید با دقت صورت گیرد تا خدای نکرده یک مصاحبه باعث تخریب مدیران و یا از بین بردن زحمات دولت و نظام نشود.

استاندار همدان در پایان سخنانش با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی در آستانه تعطیلات عید نوروز گفت: همه مسئولان و شهروندان باید تلاش کنند در آستانه عید نوروز با فعالیت‌های فرهنگی، چهره‌ای زیبا برای همدان به منظور جلب و جذب مسافران ایجاد کنند.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول