اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

سرمایه‌گذاری معدنی با تسهیلات درازمدت امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: سرمایه‌گذاری مطمئن توسط بخش خصوصی معدنی با تسهیلات درازمدت امکان‌پذیر است.

سرمایه‌گذاری معدنی با تسهیلات درازمدت امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، داریوش هندویی صبح امروز در همایش صنایع معدنی مازندران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار شد با تاکید بر اینکه استان مازندران دارای چهار جغرافیای کوهستانی با معادن غنی، جنگل‌ها با طلای سبز، دشت‌ها با منابع خدادادی و دریا با معادن و قابلیت بزرگ را دارد، گفت: ما باید با شکرگذاری از درگاه الهی از منابع خدادادی استفاده بهینه کنیم.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران بر تغییر جهت فکری در بخش معدن تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاری مطمئن توسط بخش خصوصی معدنی با تسهیلات درازمدت امکان‌پذیر است.

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه ریسک معدن باید با دراز مدت بودن سرمایه‌گذاری در آن همراه باشد، یادآور شد: برای اقتصادی بودن فعالیت معدنی به معدن‌کاران اجازه بهره‌برداری هر ماده معدنی موجود در مسیر فعالیت را بدهیم.

وی خواستار تغییر نگاه به ارتباط منابع طبیعی و فعالیت‌های صنعتی و معدنی شد و با تاکید بر توجه به تلاش‌های معدن‌کاران، خاطرنشان کرد: نگاه ما به معدن‌کار، منابع طبیعی و مسائل اجتماعی باید تغییر کند تا شاهد تعمیق فعالیت‌های معدنی باشیم.

هندویی با انتقاد از اینکه در دیدگاه اجتماعی معدن‌کاران به «معدن‌خواران» تعبیر می‌شوند، یادآور شد: معدن‌کاران با تلاش و کوشش به عمق معادن می‌روند و به فعالیت می‌پردازند و باید با برنامه‌ریزی عملی این ذهنیت‌ها تغییر کند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول