اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستاد بانک کشاورزی جنوب کرمان:

کشاورزان جنوب کرمان 1.3 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بانک کشاورزی تاکنون یک‌میلیارد و 355 میلیون ریال تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی در جنوب کرمان پرداخت کرده است.

کشاورزان جنوب کرمان 1.3 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

محمدعلی خائف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی موجب تعامل بیشتر با کشاورزان منطقه شد.

وی افزود: بانک کشاورزی جنوب کرمان از پیشروترین بانک‌ها در اقتصاد این منطقه است که به دلایل مختلف از جمله با نگاه توسعه‌ای توانسته، علاوه بر رضایت مشتریان خود در جذب اعتبارات نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

خائف‌زاده تصریح کرد: عمده‌ترین مصارف بانک‌ها تسهیلات آنها هستند، ما در بانک کشاورزی برای اینکه الگوی امروز به قبل را برای امروز به بعد اصلاح کنیم، اعتقاد داریم که با توجه ساختار جغرافیایی و موقعیت اجتماعی منطقه مسیر و جهت تسهیلات را از معیشتی و جاری به سوی مصارفی که منجر به ایجاد واحدهای تولیدی، بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال شود، تغییر دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نکته کلیدی این است که در جنوب کرمان برای توسعه منطقه هیچ راهی جز سرمایه‌گذاری نداریم و سیاست سال جاری در راستای شعار مقام معظم رهبری شکل گرفته است. مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بانک کشاورزی در سال جاری توانست، حلقه‌های مفقوده اقتصاد منطقه را همچون مجتمع‌های گلخانه‌ای، دامداری، طیور، کارخانه‌های فرآوری، لبنی، کشتارگاه‌های دام و طیور، صنایع بسته‌بندی، سورتینگ و ... پیدا کرده و برای ایجاد و توسعه منطقه نیز تسهیلات را به این سمت سوق دهد.

خائف‌زاده بیان کرد: بانک کشاورزی در راستای حفظ وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب اعتلای کشاورزی منطقه، توسعه و ایجاد اشتغال و بهره‌وری تاکنون یک‌میلیارد و 355 میلیون و 642 هزار ریال تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

وی افزود: مطالبات معوقه بانک کشاورزی جنوب کرمان که هنوز به هر دلیلی به حیطه وصول در نیامده به میزان یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال رسیده و به یکی از چالش‌های اساسی بانک در منطقه تبدیل شده است.

خائف‌زاده گفت: به همه کشاورزان و فعالان بخش اعلام می‌کنیم که یکی از راه‌های توسعه پایدار بازپرداخت تسهیلات گرفته شده است و اگر این سرمایه برگشت نکند، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اقتصادی به کندی انجام شده و یا به دلیل نبود منابع غیر ممکن می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول