اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توزیع گوشت قرمز در 7 نقطه شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: گوشت قرمز از نوع ماده در هفت نقطه شهری زنجان توزیع می‏شود.

توزیع گوشت قرمز در 7 نقطه شهر زنجان

هادی تقی‏لو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: براساس جلسات برگزار شده با دستگاه‏های متولی، اتحادیه‏های مربوط و سازمان جهادکشاورزی و مجمع امور صنفی استان زنجان مقرر شد نرخ گوشت قرمز بر اساس قیمت‏های شناور محاسبه شود.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از گوشت‏های توزیع شده در استان زنجان گوشت ماده است، خاطرنشان کرد: 50 درصد نیز گوشت قرمز نر است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت‏های گوشت به صورت سامانه‏ای و از طریق تلفن گویا به قصابی‎های سطح شهر اعلام می‎شود، تصریح کرد: سامانه گویا و ارسال پیامک کوتاه برای اعلام قیمت گوشت قرمز به واحدهای صنفی، توسط اتحادیه راه‏اندازی شده است.

*درج قیمت‏های گوشت قرمز در تابلو

وی با تاکید بر اینکه قیمت‏های گوشت قرمز توسط واحدهای صنفی در تابلو درج شود، اضافه کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته گوشت سنگین ماده در هفت نقطه شهری توزیع می‏شود.

تقی‏لو یادآور شد: گوشت سنگین ماده در واحدهای قصابی بر اساس قیمت‏های اعلام شده توسط اتحادیه توزیع می‏شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت قرمز در هفت نقطه مشخص سبب پایین آمدن قیمت گوشت در استان زنجان می‎شود، ادامه داد: گوشت ماده ارزان‎تر از گوشت نر است.

*تعادل در قیمت گوشت قرمز در زنجان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان از نظر قیمت گوشت قرمز در مقایسه با استان‏های همجوار در تعادل معقولی قرار دارد، خاطرنشان کرد: گوشت قرمز در نمایشگاه بهاره نیز در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه نرخ گوشت قرمز منجمد نیز در نمایشگاه بهاره زنجان 16 هزار و 700 تومان اعلام شده است، تصریح کرد: نرخ گوشت مرغ منجمد توزیعی در نمایشگاه بهاره استان زنجان 4 هزار و 650 تومان است.

تقی‏لو با اشاره به اینکه در حال حاضر برنج هندی با قیمت 3 هزار و 400 تومان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای زنجان توزیع می‏شود، اضافه کرد: این برنج در سطح شهر کیلویی 4 هزار و 800 تومان عرضه می‏شود.

*توزیع برنج تایلندی با نرخ 1650 تومان در نمایشگاه

وی اظهار داشت: برنج تایلندی نیز با نرخ یک‌هزار و 650 تومان در استان زنجان در حال توزیع است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول