اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار صورت گرفت

توزیع 11تن گوشت و مرغ منجمد بین واحد‌های تعاونی نطنز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نطنز گفت: تاکنون 11تن گوشت و مرغ منجمد بین واحد‌های تعاونی و صنفی نطنز و بادرود به منظور تنظیم بازار توزیع شده است.

توزیع 11تن گوشت و مرغ منجمد بین واحد‌های تعاونی نطنز

علی نجاتیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نطنز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توزیع گوشت و مرغ منجمد در بازار‌ها اظهار کرد: طی هفته جاری، 32 هزار کیلو گوشت مرغ منجمد در سطح شهر‌های نطنز و بادرود توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته هشت هزار کیلو گوشت قرمز منجمد در این شهر‌ها توزیع شده است، اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، تاکنون بیش از سه تن گوشت و مرغ منجمد با قیمت چهار هزار و 650 تومان بین واحد‌های تعاونی و صنفی این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نطنز با بیان اینکه همچنین هشت تن گوشت قرمز منجمد با قیمت 16 هزار و 600 تومان در میان این واحد‌ها توزیع شده است، تصریح کرد: تنظیم بازار بین واحد‌های تعاونی و صنفی سطح شهرستان از اهداف این اداره به شمار می‌رود.

وی به مجموع گوشت توزیع شده در بین واحد‌های تعاونی و صنفی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 11تن گوشت و مرغ منجمد بین واحد‌های تعاونی و صنفی نطنز و بادرود به منظور تنظیم بازار توزیع شده است.

نجاتیان تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نطنز آمادگی دارد میزان قابل توجهی از گوشت مرغ و گوساله منجمد تمام متصدیان واحد‌های صنفی سطح شهرستان دارای پروانه کسب معتبر را برای توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد تأمین کند.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول