اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

قیمت گوشت مرغ منجمد در قزوین 4800 تومان است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: قیمت گوشت مرغ منجمد در نمایشگاه بهاره قزوین کیلویی 4 هزار و 800 تومان است.

قیمت گوشت مرغ منجمد در قزوین 4800 تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن رحیمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ منجمد در نمایشگاه بهاره قزوین کیلویی چهار هزار و 800 تومان به خریداران عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه کالاهایی از جمله آجیل، روغن، برنج، کیف،کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی و مواد شوینده با قیمت‌های مناسب به مردم عرضه می‌شود، اذعان داشت: در این نمایشگاه قیمت مرغ کشتار روز نسبت به بازار 250 تومان زیر قیمت به مردم عرضه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین قیمت گوشت مرغ گرم را کیلویی شش هزار و 100 تومان و منجمد را چهار هزار و 800 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت برنج هندی در این نمایشگاه کیلویی سه هزار و 900 تومان و برنج آرژانتینی دو هزار و 250 تومان است.

این مسئول اضافه کرد: قیمت گوشت گوساله در نمایشگاه فروش بهاره کیلویی 25 هزار تومان، میش 22 هزار و 500 تومان و گوسفندی ران 24 تا 27 هزار تومان است که این قیمت‌ها دو هزار تومان نسبت به قیمت بازار ارزان‌تر به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشندگان نمایشگاه فروش بهاره در غرفه‌هایشان دستگاه‌ کارت‌خوان دارند، ابراز داشت: خریداران در صورت داشتن کارت اعتباری و عدم پول نقد می‌توانند کالاهای اساسی و ضروری مورد نیازشان را با کارت‌هایشان خریداری کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان داشت: دو دستگاه عابر بانک در نمایشگاه فروش بهاره دایر است که خریداران در صورت نیاز می‌توانند از این دستگاه‌ها برای نقدینگی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فروش بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای اساسی مردم به مناسبت شب عید در قزوین افتتاح شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا 25 اسفند در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در قزوین از ساعت 15 تا 22 برای بازدید علاقمندان برپا است، اذعان داشت: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز شب عیدشان را از این نمایشگاه خریداری و تأمین کنند.

رحیمی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین از مهم‌ترین ابزارهای کنترل قیمت کالاهای اساسی مردم به مناسبت عید نوروز سال 92 است متذکر شد: به همین دلیل سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین تلاش کرده تا این نمایشگاه را در سال جاری با کیفیت و کمیت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار کند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول