اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد

توزیع 185 تن گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره سمنان / عرضه مرغ با قیمت 47 هزار ریال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع 185 تن گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره سمنان و عرضه مرغ با قیمت 47 هزار ریال خبر داد.

توزیع 185 تن گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره سمنان / عرضه مرغ با قیمت 47 هزار ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی پورنبوی گفت: 371 تن شکر، 185 تن گوشت منجمد، 230 تن برنج، روغن حبوبات، صابون، مرغ و تخم مرغ، شیرینی‏جات و خشکبار در نمایشگاه‏های بهاره استان سمنان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: مرغ با قیمت 47 هزار ریال، برنج تایلندی با قیمت 15 هزار ریال و شکر 14 هزار و 500 ریال در نمایشگاه‏های بهاره سمنان توزیع می‏شود.

پورنبوی گفت: 525 تن سیب و 730 تن پرتقال نیز تأمین و از این میزان، 256 تن سیب و 444 تن پرتقال به استان سمنان حمل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به طرح نظارتی این سازمان که از ششم اسفندماه در این استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود سه هزار و 800 مورد بازرسی انجام شده که 253 مورد تخلف صورت گرفته است.

وی یادآور شد: 285 گزارش نیز به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ارسال شده است.

پورنبوی یادآور می‏شود که هشت نمایشگاه بهاره در استان سمنان دایر شده که نسبت به سال گذشته استقبال بی‏سابقه‏ای از این نمایشگاه‏ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/2249/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول