اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی اصفهان:

گوشت قرمز با قیمت 28 هزار تومان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی اصفهان گفت: در حال حاضر گوشت قرمز حدود 4 هزار تومان ارزان‌تر از قبل شده و با قیمت 28 هزار تومان توزیع می‌شود.

گوشت قرمز با قیمت 28 هزار تومان توزیع می‌شود

عباسعلی بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به خاطر بارندگی‌های به موقع پاییز اکنون مراتع استان در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند و بیشتر گوسفندها آبستن هستند به همین خاطر دامداران اول اسفند گوسفنداران به کشتارگاه نمی‌آورند و در ماه‌های اخیر گوشت قرمز بیشتر و ارزان‌تر است.

وی افزود: برای جلوگیری از قاچاق گوسفند، کنترل شده که صادرات صورت نگیرد و نیز از استان‌های دیگر دام زنده و گرم و نیز گوشت منجمد وارد کرده‌ایم و طی یک هفته اخیر تعداد گوسفند بیشتری نسبت به قبل به میدان کشتارگاه آورده می‌شود و در حال حاضر گوشت قرمز حدود 4 هزار تومان ارزان‌تر از قبل شده و با قیمت 28 هزار تومان توزیع می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی اصفهان با بیان اینکه ذخیره سازی میوه به اندازه کافی انجام شده است، ادامه داد: زمانی که پرتقال شمال به بار نشست وزارتخانه، برای جلوگیری از صادرات آن، وارد عمل شد و کنترل آن را در دست گرفت سیب سمیرم هم به میزان مناسب در سردخانه‌ها موجود است.

وی در مورد وضعیت برنج گفت: برنج به اندازه کافی طی چند روز اخیر وارد استان شده و برای توزیع در اختیار عمده فروشی‌ها قرار خواهیم داد که با قیمت 3هزار و 700 تومان توزیع می‌شود و به طور قطع برای کنترل قیمت آن تمهیداتی در نظر گرفته‌ایم.

بصیرت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر کمبود برخی مواد شوینده گفت: مواد شوینده در اختیار ما نبوده و مربوط به شرکت‌ها است و فقط خرده فروشی‌ها تحت نظارت ما هستند.

وی در مورد قیمت پسته تصریح کرد: پسته بخاطر صادرات بیش از حد آن گران شده و در جلسه اتحادیه کشوری قیمت 30 تومان برای آن مصوب شده است.

رئیس مجمع امور صنفی اصفهان در پایان اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت کشور قرار شد اول نیاز داخل تامین شود سپس صادرات صورت بگیرد و در جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور بنا شد قیمت‌ها سیر نزولی داشته باشد و با تزریق یارانه‌ها قدرت خرید مردم هم تقویت می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول