اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزکوه مدعی شد

توزیع ارزان‏ترین گوشت استان تهران در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزکوه گفت: ارزان‏ترین گوشت قرمز در سطح استان تهران در نمایشگاه بهاره این شهرستان توزیع می‏شود.

توزیع ارزان‏ترین گوشت استان تهران در فیروزکوه

جواد سیاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: با آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان «نمایشگاه بهاره» در سوله جمعیت هلال‌احمر فیروزکوه از هفتم اسفند‌ماه، انواع مایحتاج مصرفی خانوارها در این محل توزیع می‏شود.

وی ادامه داد: انواع کالاها شامل روغن جامد، برنج هندی، گوشت منجمد، گوشت مرغ منجمد، آجیل، کفش و دمپایی، خواربار، گل‏های مصنوعی، پوشاک و البسه، تابلو فرش‏های تزئینی، محصولات صنایع‌دستی و میراث فرهنگی، لامپ کم‏مصرف و لوستر، لوازم شوینده و تخم‌مرغ با قیمت‏های مناسب و تنظیم بازاری در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه گفت: هم‏اکنون هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی 16 هزار و 500 تومان، هر کیلوگرم گوشت منجمد قرمز 17 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت تازه گوساله با قیمت 18 هزار تومان در این نمایشگاه عرضه می‏شود که ارزان‏ترین قیمت‏ها در سراسر استان تهران است.

سیاح خاطرنشان کرد: توزیع گوشت هر روز به میزان نیاز شهرستان فیروزکوه تا پایان سال 91 انجام می‏شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه افزود: با پایان کار نمایشگاه، در فروشگاه بزرگ 15 خرداد و سایر فروشگاه‏های اقماری تنظیم بازاری شهرستان فیروزکوه، توزیع این کالاها ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: گوشت قرمز، مرغ و برنج به میزان کافی در انبارهای شهرستان موجود است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزکوه همچنین از آغاز توزیع میوه شب عید این شهرستان و دیگر شهرستان‏های استان تهران از 25 اسفندماه خبر داد.

سیاح افزود: 80 تن پرتقال با قیمت هر کیلوگرم هزار و 600 تومان و 50 تن سیب با قیمت هر کیلوگرم هزار و 400 تومان برای توزیع بین شهروندان فیروزکوهی ذخیره‏سازی شده است که در صورت استقبال مردمی، این سهمیه افزایش خواهد یافت.

این گزارش حاکی است، 5 هزار تن سیب و 4 هزار تن پرتقال مورد نیاز شب عید خانوارهای استان تهران در سردخانه‏های سیب سرخ، سرخدشت، شهد دماوند و ابوحمزه فیروزکوه ذخیره‏سازی شده است که از 25 اسفند‌ماه برای توزیع در شهرستان‏ها ارسال می‏شود.

انتهای پیام/2568/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول