اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان خبر داد

توزیع 348 تن گوشت قرمز در سطح شهر زاهدان

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: در ایام نزدیک به سال جدید و به منظور تأمین گوشت مورد نیاز شهروندان تا کنون 348 تن گوشت قرمز در سطح شهر زاهدان توزیع شده است.

توزیع 348 تن گوشت قرمز در سطح شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زاهدان که با حضور مسئولان مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر افزایش نظارت و بازرسی بر بازار شهرستان، در ایام نزدیک به عید باستانی نوروز تأکید کرد و تلاش همه مسئولان مربوطه را بر کنترل قیمت‌ها در این ایام خواستار شد.

وی افزود: باید دست دلالان و سودجویان در زمینه کالاهای اساسی خانوارها کوتاه شود تا کالاها با قیمت مناسبی به دست اقشار مختلف جامعه برسد و بر این اساس نیازمند یک نظارت و بازرسی ویژه هستیم.

فرماندار زاهدان ضمن اشاره به گشایش نمایشگاه بهاره، طرح نظارت، کنترل و بازرسی ویژه عید نوروز از 15 اسفند ماه سال‌جاری تا 25 فروردین 92 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی، چهار راه رسولی و بازار چکنم شهرستان زاهدان انجام می‌شود.

ارجمندی با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای خرید خانوارها است و در این نمایشگاه‌ها علاوه بر تخفیف، نظارت بر کیفیت و نرخ محصولات عرضه شده بیشتر است، در این نمایشگاه حدود 200 تن برنج به قیمت هر کیسه 38 هزار و 500 تومان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین حدود 300 تن برنج در فروشگاه‌های اتکا، رفاه و امور عشایری به قیمت 38 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و سهمیه برنج برای امور عشایری و تعاونی روستایی برای روستانشینان 20 تن است.

فرماندار زاهدان بیان کرد: حدود 500 تن پرتقال و 500 تن سیب درختی برای ایام نوروز عرضه خواهد شد و تاکنون حدود 348 تن گوشت قرمز در سطح شهر زاهدان توزیع شده است.

ارجمندی گفت: در نمایشگاه بهاره امسال 340 غرفه در دو سوله مجزا که شامل 120 غرفه پوشاک، 50 غرفه کیف، 10 غرفه برای کالاهای اساسی و مابقی برای کالاهای مورد نیاز شهروندان است، در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به تحریم‌های دشمنان از مردم خواست تا در خریدهای خود با خرید محصولات ساخت داخل کشور، حمایت خود را از محصولات تولیدی کشور نشان داده و انگیزه تولیدکنندگان را در افزایش تولید با کیفیت‌تر بالا ببرند.

فرماندار زاهدان در ادامه از مسئولان درخواست کرد با توجه به تمهیدات دیده شده از ماه‌های گذشته، تلاش کنند تا مردم در تهیه کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند میوه و گوشت قرمز و سفید با مشکل روبه‌رو نشوند.

در این جلسه اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطروحه پرداختند و تصمیماتی نیز برای رفاه مردم در ایام نوروز گرفته شد.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول