اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان:

عرضه برنج، روغن، گوشت و مرغ به نرخ دولتی در نمایشگاه بهاره همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از عرضه کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ به نرخ دولتی در نمایشگاه بهاره امسال خبر داد و گفت: کالاهای مرتبط با نوروز نیز از تخفیف 15 تا 20درصدی برخوردار است.

عرضه برنج، روغن، گوشت و مرغ به نرخ دولتی در نمایشگاه بهاره همدان

حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان این‌که نمایشگاه بهاره همدان از 16 اسفندماه تا 25 اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: 25 قلم از انواع کالاهای اساسی خانوار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با بیان این‌که نمایشگاه بهاره امسال متفاوت خواهد بود، افزود: در برگزاری این نمایشگاه سعی کرده‌ایم شرایط بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد کنیم.

رئیس مجمع امور صنفی همدان ادامه داد: در حوزه فرهنگی این نمایشگاه، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دعوت شده است.

به گفته وی، در نمایشگاه بهاره امسال از حضور افرادی که به نوعی در غرفه‌های نمایشگاه مسئولیتی نداشته باشند، جلوگیری شده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرسایی‌وحید از عرضه کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ به نرخ دولتی در نمایشگاه بهاره امسال خبر داد و گفت: توزیع پوشاک و کالاهای مرتبط با نوروز نیز از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار است که در این زمینه نیز بحث کیفیت را اولویت قرار داده‌ایم.

وی با بیان این‌که هر کجا احساس کردیم کالایی کیفیت نداشته از ورود آن به نمایشگاه جلوگیری کرده‌ایم، تصریح کرد: حتی در زمان آغاز به کار نمایشگاه نیز اگر احساس شود کالایی بی‌کیفیت است از فروش آن جلوگیری خواهد شد چون امر مهم در این دوره نمایشگاه، ارتقای دیدگاه مردمی نسبت به نمایشگاه بهاره است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان عنوان کرد: در هر یک از سالن‌های نمایشگاه دو بازرس مجزا با لباس فرم مستقر است که حوزه وظیفه‌شان در همان سالن‌های مشخص شده و واحد رسیدگی به شکایات، تعزیرات و قاضی نیز برای بررسی پروند‌ه‌ها در محل مستقر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: غرفه مطبوعات این دوره نمایشگاه اختصاص به نشریه اصناف همدان دارد تا به این واسطه بازدیدکنندگان با صنوف مختلف فعال در همدان آشنا شوند.

به گفته فرسایی‌وحید، ساعات بازدید از نمایشگاه بهاره امسال یک ساعت افزایش یافته و تعداد روزهای بازدید نیز از یک هفته به 10 روز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که کلاس‌های توجیهی برای غرفه‌داران در زمینه مشتری‌مداری با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار می‌شود به تعبیه نرم‌افزای در حوزه نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نرم‌افزار همه مشخصات غرفه‌داران موجود است و اگر تخلفی مرتکب شوند در آن ثبت شده و در نمایشگاه‌های بعدی از حضور متخلفان جلوگیری خواهد شد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان این‌که فرم‌های نظرسنجی از عملکرد نمایشگاه بهاره نیز آماده شده است، گفت: اگر مردم عملکرد نامناسبی از غرفه‌داران و عوامل نمایشگاه مشاهده کردند، اطلاع‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که شرایط، زمان و مکان مناسبی در نمایشگاه برای بازدیدکننده‌ها داشته باشیم و در این دوره بتوانیم پاسخگوی نیاز مردمی باشیم که همواره اصناف را در کنار خود می‌دانند.

فرسایی‌وحید با اشاره به استقرار 250 غرفه در این نمایشگاه تصریح کرد: 20 مورد کالای مورد نیاز نوروز و به‌ویژه پنج قلم کالای اساسی امسال به نمایشگاه بهاره افزوده شده است.

وی در پایان گفت: در برگزاری این نمایشگاه از تولیدکنندگان خارج از استان نیز استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب به طور مستقیم در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/89004/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول