اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

500 تن گوشت قرمز منجمد در مازندران ذخیره‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 500 تن گوشت قرمز منجمد ذخیره‌سازی شد.

500 تن گوشت قرمز منجمد در مازندران ذخیره‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرتضی هاشم‌پور صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری مازندران برگزار شد، با اعلام اینکه از 18 بهمن ماه سال جاری تاکنون یک‌هزار و 500 تن مرغ منجمد به بازار عرضه شده است، اظهار داشت: علاوه بر این میزان مرغ توزیع شده در استان، 5 هزار تن مرغ در شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره و پاسخگوی نیاز متقاضیان است.

وی از عرضه مرغ و گوشت قرمز تازه و منجمد در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و افزود: 500 تن گوشت قرمز منجمد ذخیره‌سازی شد و مدیرکل بسیج اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز قول ذخیره‌سازی یک هزار تنی را به مازندرانی‌ها داد.

این مسئول با اشاره به اینکه مرکبات به اندازه کافی در مازندران ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: با پلیس راه استان مبنی بر محدودیت‌های ترافیکی اتومبیل‌های حامل مرکبات، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا این محصول در سراسر کشور توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: از امروز طرح نظارتی نوروزی در مازندران اجرا و تا 25 فروردین سال آینده همزمان در سراسر کشور انجام می‌شود.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه نظارت ما بر روی کالاهای اساسی است، یادآور شد: مردم ناظران واقعی ما بوده و تلفن 124 در طول شبانه‌روز گزارش‌ها را دریافت می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران عرصه فعالیت طرح نظارتی را مشمول کالاهای اساسی شب عید دانست.

وی در اعلام قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: بررسی رشد قیمت کالاها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به روز است.

هاشم‌پور اظهار داشت: قیمت گوشت گوسفندی 63 درصد، گوشت مرغ 46 درصد، گوشت گاو نیز نسبت به سال قبل 60 درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه گوشت قرمز منجمد در نمایشگاه‌های بهاره کیلویی 17 هزار تومان، گوشت مرغ گرم کیلویی 5700 تومان و گوشت قرمز گرم گوسفندی 19 هزار و 500 تومان به فروش می رسد، افزود: غرفه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه‌های بهاره مستقر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نظارت بر روند تهیه و توزیع آرد از این دستگاه اجرایی را جدی دانست و ابراز داشت: تا 10 اسفند ماه سال جاری 13 هزار و 477 بازرسی در سطح استان صورت گرفت و دو واحد تولید آرد متخلف شناسایی شدند که میزان تخلف آنها بیش از یک میلیارد و 279 میلیون و 692 هزار و 800 ریال ارزش اعتباری داشت.

وی از تخلف یک‌هزار و 100 واحد متخلف توزیع آرد به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در مازندران خبر داد و اذعان داشت: پرونده‌های متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول