اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

توزیع گوشت مرغ 4800 تومانی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع گوشت مرغ 4800 تومانی در بوشهر خبر داد و گفت: نصب پلاکارد قیمت گوشت مرغ هم از سوی فروشندگان الزامی است.

توزیع گوشت مرغ 4800 تومانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از یکم اسفندماه توزیع گوشت مرغ منجمد به صورت وسیع در کل استان بوشهر به قیمت عمده‌فروشی چهار هزار و 400 تومان تحویل به توزیع‌کننده و چهار هزار و 800 تومان به مصرف‌کنندگان آغاز شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: تمام جایگاه‌های عرضه گوشت مرغ منجمد در استان ملزم به رعایت نصب پلاکارد اعلام قیمت چهار هزار و 800 تومان در سر درب فروشگاه هستند همچنین بازرسان این سازمان به‌صورت مستمر و نامحسوس در تمام جایگاه‌های توزیع، نظارت و بازرسی کامل به‌عمل می‌آورند و همشهریان عزیز در صورت هرگونه تخلف و یا شکایات می‌توانند به حوزه بازرسی و نظارت سازمان یا سامانه 124 این سازمان اطلاع دهند تا نسبت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

نصب یک میلیون و 188 هزار  بارکد طرح شبنم بر روی کالاهای وارداتی

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در این نشست گفت: از ابتدای طرح شبنم تاکنون بالغ بر یک میلیون و 188 هزار و 102 فقره بارکد طرح شبنم بر روی کالاهای وارداتی و موجود در سطح عرضه نصب شده است.

حیدر یزدانشناس تصریح کرد: جلسات هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها برگزار و تیم‌های عوامل اجرایی طرح شبنم در سراسر استان تشکیل شده و در سطح عرضه به بررسی و بازدید از انبارها و جایگاه‌های عرضه کالا مشغول هستند.

وی گفت:‌ به بازرسان دستور داده شده  با طمأنینه وارد بازار شوند و به واحدهای صنفی فاقد بارکد طرح شبنم تذکر دهند تا نسبت به تکمیل فرم‌های خوداظهاری موجودی کالاهای خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های بازرسی متشکل از عوامل اجرایی دستگاه‌های مختلف طی روزهای زوج هر هفته به بازرسی میدانی از بازار و سطح عرضه می‌پردازند، تصریح کرد: این بازرسی‌ها نشان می‌دهد که تاکنون فرآیند نصب بارکد در رسته لوازم خانگی 90 درصد محقق شده و 10 درصد بقیه نیز در حال اجرایی شدن است.

یزدانشناس تاکید داشت: در رسته‌های صنفی دیگر نظیر لوازم رایانه و ملحقات 80 درصد، رسته تلفن همراه 95 درصد، لوازم‌التحریر 80 درصد و رسته اسباب‌بازی 60 درصد اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع فرآیند نصب بارکد و اجرای طرح شبنم در استان مطلوب ارزیابی می‌شود و بالغ بر یک میلیون و 188 هزار و 102 فقره بارکد بر روی انواع کالاهای موجود در سطح بازار استان نصب شده که مطلوب است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان گفت:‌ بازرسان این سازمان در بازار حضور دارند و با اصنافی که برای نصب بارکد طرح شبنم اقدام نکرده‌اند به عنوان کالای قاچاق برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/66006/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول