اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

تعیین تکلیف 137 فضای اداری در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: 137 فضای اداری در روستاهای استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

تعیین تکلیف 137 فضای اداری در روستاهای استان زنجان

عادل علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 562 دستگاه خودرو برای دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه 297 دستگاه خودرو در استان زنجان اسقاط شده است، خاطرنشان کرد: 288 دستگاه خودرو نیز به میزان 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در زمینه ساماندهی خودروها در سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌های لازم در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: فضاهای اداری دستگاه‌های اجرایی استان استانداردسازی شده است.

*تعیین تکلیف 137 فضای اداری در روستاهای زنجان

وی با بیان اینکه در مجموع 31 فضای مازاد اداری در استان زنجان تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: 226 فضای اداری بلااستفاده در سطح روستاهای استان شناسایی و از این تعداد 137 فضا تعیین تکلیف شده است.

علی‌پور با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی در استان زنجان برگزار شده است، یادآور شد: احصاء یک‌هزار و 151 خدمت الکترونیک از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان زنجان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیک یکی از عمده‌ترین محورهای 10 برنامه تحول در استان زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: در مجموع 123 مصوبه حاصل تشکیل 19 جلسه ستاد الکترونیک در استان زنجان است.

*راه‌اندازی ایمیل استانی برای استفاده کارمندان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه راه‌اندازی ایمیل استانی برای استفاده کارمندان استان زنجان از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه دولت الکترونیک است، اذعان داشت: گسترش اتصال 49 دستگاه دولتی به شبکه دولتی از طریق ADSL از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 دستگاه دولتی از خدمات ویدئو کنفرانس در استان زنجان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی سال آینده امکان استفاده سایر دستگاه‌های اجرایی از این دستگاه فراهم می‌شود.

*وجود 64 دفتر پیشخوان در استان زنجان

علی‌پور با بیان اینکه 64 دفتر پیشخوان دولتی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: 20 دستگاه اجرایی 156 مورد از خدمات خود را از طریق این دفاتر ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خیلی زودتر از برنامه پنج ساله به خدمات پیش‌بینی شده در استان زنجان دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول