اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

سند پنج‌ساله برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سند پنج‌ساله برنامه توسعه استان در نشست شورای برنامه‌ریزی به تصویب رسید.

سند پنج‌ساله برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: برنامه عملیاتی پنج‌ساله توسعه استان برای نخستین بار به صورت برش استانی و شهرستانی تدوین شد و به تصویب رسید.

وی افزود: شاخص‌ها و چارچوب‌های به کار گرفته شده در این سند نسبت به دوره‌های قبل متفاوت بوده که این امر می‌تواند منشأ تحولات سازنده‌ای برای آینده استان باشد.

فروزنده با اشاره به روند تدوین برنامه پنجم توسعه استان تصریح کرد: این برنامه در چارچوب نظام درآمد و هزینه، میان‌مدت و در راستای عدم ایجاد تمرکز و با توجه به تنگناها و محدودیت‌های توسعه و منابع موجود در استان تدوین شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این برنامه بر اساس 38 شاخص تدوین شده است، گفت: تلاش ما بر این است که هدف‌هایی را که براساس این 38 شاخص مدنظر خود قرار داده‌ایم، در پایان برنامه محقق شود.

فروزنده افزود: همچنین نرخ بیکاری از 12.36 درصد به 6.96 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی از 39 درصد به 46 درصد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه سند برنامه پنجم توسعه با سند اشتغال استان هماهنگ است، اظهار کرد: این سند با یک نگاه واقع‌گرایانه نسبت به شرایط اقتصادی استان تدوین شده است و امید می‎رود با اجرای دقیق آن شاهد رشد تولید و اشتغال در استان باشیم.

انتهای پیام/68004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول